Hogyan fejlődjünk? – Tippek az időhatékony és effektív fejlődéshez

Nemrégiben csináltam egy elyos accountot is ugyanarra a szerverre ahol játszok, és csatlakoztam egy magyar légióba, de amit láttam az annyira nem volt számomra gyönyörködtető. Emberek twinkelnek 30as 40es 50es szinteken, udasba járkálnak malika / jotun settet gyűjteni, stb.

Rossz rossz és rossz. Rengeteg időt veszítetek vele. Ha élvezik az más kérdés, én a saját szemszögemből nézem.

Aki leghamarabb topra akarja hozni magát, az felejtse el a twinkelést. Egyszerűen nem jön belőle annyi AP, hogy megérje. Amikor elér egy akkora szintet, hogy képes fortress védő őröket farmolni, tegye azt ameddig ki nem gyűjti a harmincas abyss ékszerszetjét. Miután az megvan, meg se álljon 55ig, mert ott vár az aréna set, amiből a legjobbat megvéve máris erősebb armorhoz jutunk, mintha hónapokat farmolnánk egy 50e settért amit amúgy is le fogunk váltani. Egy arena armor settet meg folyamatos vesztett csatákkal is előbb össze lehet hozni, mint twinkkeléssel. Nem beszélve arról, hogy az AP is jobban jön.

PvE cuccokat egyáltalán ne vegyetek, max kéket. Sok pénz és nem éri meg. Ha sok az időd max megcsinálhatod a Fenris (asmo lvl 50es küldiből) vagy a Miragent (elyos lvl50es küldiből)  settet, elvégre a title az úgyis kelleni fog és a költsége nagyjából megtérül farmolás közben. De szintezés közben egyáltalán ne vegyetek semmit se a brokerből, maximum mana potiont és running scrollt. Az a pénz sokkal jobban fog jönni később maximum szinten.

Instázást is nagyjából felejtsétek el, max beshmundir temple ha kell a stormwing fegyó és szárny. Teljes mértékben időveszteség instázni. Én ugyan járok Udas temple-be, de egyedül, és szólózom a pénz miatt. Csapatostúl már nem éri meg.

Összefoglalva: Célozzátok meg a 30as ékszerszettet őrök farmolásával majd később az aréna settet.

19 responses to “Hogyan fejlődjünk? – Tippek az időhatékony és effektív fejlődéshez

  1. Azt szeretném megkérdezni, hogy a fortress védő őröket kb. hanyas szinttől érdemes farmolni?

    • Amikor valaki beáll mondjuk lvl 40re, nem fejlődik tovább, felgeareli magát, utána ráveti magát a fejlődő védtelen playerekre, halomra gyakja őket, utána jön egy high level, leveri mint a taknyot, és megy sírni a fórumra. Röviden. xD

      • Értem ! köszi!🙂 meg még egy kérdés. (kezdő vagyok) mért pont a 30as ékszereket? mért nem a 40eset vagy az 50eset? 30as annyira jó, nagyobbak nem jobbak?😀 Köszi előre a választ!🙂

    • A leírás picit régen készült, majd frissítem.🙂 Jók azok is, csak amikor én ezt írtam akkor azok még nagyon drágák voltak. Hát kezdőként a 30as könnyebb mert nem kell hozzá medál. Medálok nagyon drágák. Tehát szerintem még most is azt választanám fizikai class esetén.

  2. Értem! Köszi! Nekem most most van egy 40 assassinem! De pvpben elége elvernek lehet a kövezés miatt! A skilleket tudom használni meg viszonylag gyors vagyok de mégis kapp a szám😀 valahogy gyengének tünik az assa de lehet csak miattam!

    • Az assa talán a leg-gearfüggőbb class a játékba. És kibaszottul nagy skill kell hozzá, hogy jól játszd, nem kezdő class. De egy jó assassin tud ám tarolni.🙂

  3. Hát igen.. De majd belejövök! Templarokal meg nem tudok mit kezdeni retenetesen szívósak, meg a spiritmasterokal sem, de azt olvastam hogy avval nem is foggok bírni!🙂 Gondolkodtam új karit kezdeni de nem tudom hogy melyiket! Szeretem a pörgös classokat, nekem a mage nagyon lusta, olyant szeretnék amivel lehet tarolni!

    • Hát assassinnak azért jóval nagyobb esélyei vannak egy SM ellen mint egy gladinak vagy egy chanternek

  4. Hat akkor maradok a assassinál és megprobálok mindenkit elverni😀😀 Nem untatlak tovább! Kösz, az eddigi segitséget!

    • Az írást frissíteni kéne már nagynom, mivel teljeen elavult. Pl. a ruházat 50-es pvp cuccokkal bezárólag (Ap pontba kerülők) mind átadható 1 accon belül. (Pl én is lepasszoltam a full 50-es szettet a mini gladimnak a 60-as Tempről, miután kiszedtem vele mind a 60-as aréna mint a 60-as 2 kondis AP ruhát.
      Fejlődés közben őrfarm (de agyhalott leszel tőlle🙂 + AP abyss insták 52-ig. Onnan napi pvp questek, még 1 kis őrfarm és Eso cd-re 55+-ig. Onnan meg Eye, őrfarm, eso, eso2 és ládázás. Így 60-on ha brutál HC vagy mapi 1kk ap bejöhet (ezt csak hallottam).
      De ha csak szimplán power lvl-elni szeretnél akkor szerezz 1 – 2 mentort akik végigcibálnak mindenhol questekkel/instákkal együtt és garantáltan gyorsan fogsz fejlődni🙂

  5. Helló!

    Eléggé kezdő vagyok és az érdekelne, hogy hol találom ezeket a fortress őröket a 30-as cucc miatt.

    Köszi

  6. Helló!

    Olvastam korábban a Fortress őrök öléséről, na gondoltam irány oda és jöhet a 30-as cucc. A baj csak az hogy lower abyssban mindent elfoglaltunk az asmok-tol, így nem találtam olyan őröket, akiket írthatnék és ez már napok óta így van.

    Most várok🙂

    Üdv.

  7. Hali. Nem igazan ertek egyet a cikk iroval. Ezek az instrukciok el vannak nagyolva.

    Twink> A leheto legjobb cuccokban *abbys* alacsony szintu pvp.
    Mivel 3.9 ota nagyabol csak zergeles van Eye-ben, mondhatom hogy az 1v1 lassan eltunni latszik az Aion-bol. Vannak jatekosok akik eppen ezert Twinkelnek, es igz legalabb meg van az esely ra hogy meg elvezni is fogja a jatekot. Nekem is volt rangerem es assasinom is lv50 es meg egy kius legiom (5 fovel) akik szinten ezt az ipart uztek. Mi nagyon is jol elvoltunk Beluban.🙂 nem bantottuk a nalunk sokkal kisebb karikat, csak azt aki betamadt minket, es pillanatok alatt ott voltak a star officer nagykarik is akiket azert egy csapat 15 os gearben levo high dps siman bever. Az AP is jott rendesen, mert 46 tol mar van dred+arena stb, siman lathasz star5 os karikat lvl50 esen. A fejlodest illetoen en nagyon javaslom neked udas ludas, meg BT csak jelzem lvl53 szinten ha bemesz mondjuk csak exp farmra max 3 fovel, de nem HM modban csak normalban. Akkor ha vegigmentek az instan minden bost es mobot leverve egesszen isbariaig garantalom a szintlepest en 60 ig ott huztam a karimat. Persze koyben Raksang RB satobbi is ,de ha lejart a BT cd je akkor mar kerestem az embereket LFG ben. vagy ha van 1/2 jo haverod lv60 es akkor meg jobb.

    Instazasrol> Raksangra lv 65 tol mehetsz, amikor csak tudsz menj mert az ekszerek (eternal) majdnem olyan jok mint a kahrun+ meg arany fegyo is eshet ami nem is olyan rosz statja van+nagyon jol neznek ki. Abbysal Sprint re is erdemes menni mert sok felveheto quest van amin kb mind 3-4 milla exp leadva+ AP ami mindig jol jon. Eso full AP insta. stb stb.

    Szoval a lenyeg hogy instazni kell……