Némi játékmechanika – Statok

Egy pár magyarázat a statokhoz, hogy jobban értsétek:

Magic boost: A varázslat sebzésére van hatással. Néhány teszt alapján kimondható, hogy 10 magic boost = 0.8% bónusz sebzés.

Physical attack és Physical defense:

Az attack bónusz sebzést ad a fizikai kasztoknak, ámbár ez nem teljesen tiszta, hogy mekkora mértékben. Ha tippelnem kéne bónusz dmg-t jelent. A p. defense számítása egyszerűbb:

100 defense = -10 dmg.

Ha az ellenség 3 szinttel magasabb, 100 bónusz defense-t kap ellened. Utána minden egyes szinttel feljebb még 100.

Fire Resistance, Wind Resistance, Water Resistance and Earth Resistance:

10 pont belőle 1% sebzés redukció.

Crit Strike:

500 a cap, minden 10 crit = +1%

Accuracy, Block, Parry and Evasion:

Ahhoz, hogy sikeresen hárítsunk pajzzsal (block), kerüljünk el találatot (evasion), vagy védjük le fegyverrel (parry) nagyobbnak kell lenni eme statunknak mint az ellenség accuracyja. Mindegyik esetén ha 10 ponttal nagyobb az adott statod mint az ellenségnek az accja, az 1% bónusz esélyt jelent. Ám mindengyik statnak van egy felső határa.

A block esélye maximum 50%

A parry esélye maximum 40%

Az evasion esélye maximum 30%

Sikeres block esetén a sebzés redukció függ a pajzsban leírt block rate mennyiségétől.

Sikeres parry esetén a sebzés redukció körülbelül 44%

Sikeres evasion esetén a sebzés redukció 100%, azaz nem találnak el, az ellenség chain skillezése megszakad.

Ha elméletben minden védelmi statunk maximumon van, számításba először az evasion kerül, majd a block, és végül a parry.

Magical Resist and Magical Accuracy:

Ez nagyon egyszerű rész. 10el több magic resistance mint az ellenség magical accuracyje = 1% esély a totális hárításra (hasonlóan mint a fizikai támadásnál az evasion). Ennek a statnak nincs felső határa, elméletileg 100%os magic resist is lehetséges. Ha az ellenség 3 szinttel magasabb, 100 bónusz magic resistet kap ellened. Utána minden egyes szinttel feljebb még 100.

 

A Strike Resist 1 pontja 1 pontot vesz el az ellenség crit strikejából rád nézve.

A Spell Resist 1 pontja 1 pontot vesz el az ellenség crit spelljéből rád nézve.

Strike Fortitude az ellenség crit strikejának erősségét csökkenti, tehát kisebbet sebez vele, még tisztázásra szorul, hogy mennyire.

9 responses to “Némi játékmechanika – Statok

  1. Engem az érdekelne marhára, hogy a block, parry és evasion akkor is működik-e, amikor épp stunolva, fearelve, egyéb módon kábítva vagy?

  2. Heló!

    Mi a helyzet a pvp attack-al és def.-el ? Tört szerón anno próbáltuk átszámítani hogy mennyi MB-t érhet ( mert nekem az volt a lényeg melyik fegyver éri meg jobban , a pvp-s vagy a +MB-os ) .

    OFF
    ( Nemrég elkezdtem a Telemachus-on játszani . Ha ismered a beállításait , lehet hogy lenne néha kérdésem ( persze ha ráérsz / “vállalod” és megadod hogy hol kérdezhetnék ) . Celic spellek tulajdonságai / hatásai is érdekelnének , mert nem minden ugyanolyan mint a tört szerón … )

  3. Visszajelzés: Statok: mi-mire jó? | New Generation Légió

  4. Hali!

    Nagyon tetszik a blogod, csak így tovább! Egy olyan kérdésem lenne, hogy amikor Amfusionnal két staffot kombinálsz, akkor a secondary fegyver (ami elvész) enchant levelje számít-e. Mármint az átvitt statok (attack) több lesz, ha enchantolt a secondary, vagy ettől függetlenül az alapértéket veszi figyelembe? Remélem érthető voltam😛