Pénzszerzés

Gondolom sokakat érdekel, hogy lehet ebben a koreaisággal alaposan átitatott játékban meggazdagodni. Néhány tipp ami jól jöhet.

 

Insta szólózás. Húzz fel egy 55ös DPS clericet sárga manastone-okkal és egy közepes arénás PvE gearrel (akár sárgával) és szólózz instákat. Udas uppert relatíve könnyű, de minden instáról számos videó fent van. A lootot enchantmentté téve / eladva jó kis pénzre szert tehetünk.

 

Kereskedj okosan: Azon sárga fegyvereket amiket áron alul raknak piacra vásárold meg és add el drágábban, vagy törd be echantment kövekre. Kis szerencsével az ár 10x-ese is megtérülhet. Fejleszd ki az alchemy / cooking skilljeid jó magasra, és nézd meg milyen potikat / kajákat árulnak nagyon drágán. Menj rá, crafteld őket és add el tömegszámban. Az alapanyagokat morphold aetherből. Ügyelj arra, hogy a legolcsóbb árnál 1 kinah-al kevesebbért add. Annyi pont elég h téged rakjon legfelülre a broker.

 

Nyersanyag-kereskedelem: Bizonyos nyersanyagok, például a magical aether igen jó pénzért árulható csakúgy mint a fine / greater / major elemental stone. Puszta gatheringgel meg tudod szedni magad. Sajnos időigényes.

 

Grind: Ha DPS kaszttal játszol egyszerűbb ha nekiállsz kicsi HP-val nagy sűrűségben elhelyezkedő mobokat farmolni. Kieshetnek sárga kék zöld fehér cuccok amiket brokerbe / sima kereskedőbe (vendor) dobva nagy pénzre számot tehetsz. Nem beszélve arról ha kiesik egy tápos godstone pár hónapra meg van oldva a pénzed ha csak potikat és kaját vásárolsz.

 

Endgame insta lootjogok eladása: Bizonyos gearekre még mindig nagy a kereslek az arénás cuccok ellenére. Például stromwing set vagy bakarma spear. Megölitek a bosst, és ha kiesik az áhított fegyó hírdessétek meg LFG-n. Amire figyeljetek, hogy ne vegyétel fel a fegyót. Miután akadt vásárló, vegyétek be partyba, jöjjön be az instába, és 15-20 percen belül lootolhatóvá válik számára is a boss ezáltal meg lehet ejteni a kereskedelmet. Ha gyanakodna afelől, hogy valóban meg van e a cucc, akkor érdemes egy livestream videóval bebizonyítani neki, hogy bizony ott van. Semmiféleképpen ne engedjétek utólag fizetni. Ha nincs vevő, be lehet törni enchantment stone-okért.

7 responses to “Pénzszerzés

  1. Szia, megpróbáltam a 2. bekezdésben írt tippet… napokig figyeltem boltban a cuccokat, majd sikeresen vettem egyet viszonylag olcsón. Akkor ért a “pofon”, mikor nem engedte eladni. Mi lehet a gond? Mi az, ami elkerülte a figyelmem és most buktam pár kinaht?:)

    Köszi

  2. Megvilágosodtam:) Nem tudtam, hogy használat után már “eladhatatlan”:( Aktiváltam, szóval így jártam:) de köszi azért:)

  3. Ezen felül egyéb ötlet? nekem több száz milla kéne?XD
    Tankom van, felejtős a farmolás!

    • Csak több 100 milla??? Nekem billiárdok kellenek🙂 Igaz hülledeztek is, amikor bemondom, hogy vettem ezt azt 2-300 milláért😛