Fegyverválasztás 2.7-3.5 között

Habár még mindig 2.7-ben lézengünk, átnéztem az elkövetkezendő két patch fegyvereit úgy felszínesen, hogy mire lesz érdemes rámenni. Mondjuk a GameForge sebességével erre már csak az unokáinknak lesz szüksége.

Jelenleg damage-ben a TAC officer pve fegyó ugye a legjobb. Átnézvén a 3.0-ás fegyvereket a Kahrun és Rentus Base-ből származó fegyverek tűnnek a legjobbnak. Aztán jött ugyebár a hír, hogy új extend és myth class fegyverek jönnek a játékba a rákövetkező patchben, így rögtön felmerült bennem a dolog, hogy feltétlenül szükséges-e 3.0-ban rámenni bármilyen fegyóra, ha dobhatom is ki 3.5-ben a nagymértékű erősödés miatt?

Így most úgy döntöttem a Tac officer staffom min +12-ig felenchantolom és legközelebb már csak 3.5-ben szerzek új fegyót, kár lenne ezt addig kidobni ha már silence godstone csücsül rajta. Utána megnézem mennyire beszerezhető az extendes fegyver 3.5-ben, ha nagyon nem akar menni akkor rámegyek az új myth classos staffra. 3.0-ás fegyverre rámenni tényleg annak függvényében fogok, hogy mit ígér a GameForge (+ rászámolni 2-3 hónapot). Ha 1 évet mondanak rá akkor lehet mégis kiütöm a Rentus Baseből a staffot.

A mágus classoknak gondolom teljesen egyértelmű, hogy azért a pár magic boostért és magical accuracyért kár kidobni a meglévő és bejáratott PVP fegyverüket, inkább kivárják azt az 1 évet a myth classos cuccra.

Ha már myth class nem tudom, hogy mondtem e már de az lesz az eternal (naranccssárga) típus feletti következő lépcső.

4 responses to “Fegyverválasztás 2.7-3.5 között

  1. Elég jó leírás! Én is elgondolkodtam ezen, én ezzel úgy vagyok, hogy kiveszem a 60-as augmentes abbys greatswordot, alá a 60-as kétkondis kolit, ez így elég OP fegyónak fog számítani, aztán ha valaha kijön a 3.5 addig fogom nyüstölni, míg nem lesz nyúlós GS-em, az alá meg szépen berakom az előzőleg megszerzett 60-as abbys-t. Szerintem ez a legjobb megoldás, legalábbis templárnak!

    • Bizony! Viszont azt az extendes fegyót megszerezni szopó lesz úgy hogy min 2 lesz templarból a csapatban.

      • Múltkor beszélgettünk légiótársakkal, hogy megvalósítható-e az ötletem, hogy az augmentes alá a kondis kolit berakni,mert a kettő üdi egymást, és sokan azt állítják, hogy nem lehet a kettőt összemergelni, igaz ez? Mert ha igen, akkor át kell gondolnom a fegyó szerzési stratégiám!