Életjel

Itt vagyok ragyogok egyszerűen elfogyott az ihlet és nem is nagyon történik semmi mostanában. Ha van valakinek valami ötlete miről írjak az megteheti kommentben. Amúgy meg elszállt a jó kis Naga egerem szóval PVP kicsit vissza lesz fogva nekem. -.-

7 responses to “Életjel

  1. Perento és Telemachus kihaltságáról, esetleg az öszevonásáról írhatnál! A mai epic fail eventről is ejthetnél pár szót!

    Name: Nevarie
    Server: Perento
    Class: Gladiator 55

  2. üdv, én szívesen olvasnék 50+os instákról egy kicsit átfogóbb ismertetőt

    • Hali! PvE contentből annyira nem vagyok ott, nagyvonalakban minden high level instát ismerek, de inkább kéne valaki ide aki inkább PvE-ből van nagyon ott. Én a játék PvP oldalával foglalkozok behatóbban.

  3. Személy szerint a weekly reportokat is szeretem még ha bőven az is van leirva hogy nem csináltak az ég világon semmit

  4. Nos, engem már nagyon felidegesített, a tegnapi bejelentés hogy a teszt szerveren eventeznek… erre van idejük, de arra nincs hogy már élesben fusson a normál szervereken! Az NCSOFT nagy hibát követett el azzal, hogy egy ilyen tapasztalatlan
    brigádnak adja oda a játékot… Előbb utóbb ez miatt megfog halni az Aion ha így folytatják tovább!

    • Én a product manager hibáit látom sorra felfedezni ezekben a csúszásokban. Szerintem szándékosan késleltetik a megjelenést mert valami beteg hülye ötlet vezértli, hogy ő minden patchből ki akarja sajtolni az összes pénzt a leghosszabb ideig amíg csak lehet.