Visszatértem: Aion 3.0 és egyebek

Na! Meg is jöttem, meg volt a szabi, természetesen fele átkockulva és fele Balatonon töltve, így most mielőtt azt hinnétek tele vagyok energiával, nem, tök le vagyok merülve mert át voltam szokva a hajnali fél négyes fekvésre és a munkaidő 9kor kezdődik így most kicsit kellemetlen időszakomat élem.😀

 

Térjünk a lényegre. A GameForge bejelentette, hogy augusztus 15én adja ki a 3.0-át. Belőlük kiindulva ez úgyis napokat fog késni, mindezt úgy, hogy közbe majd nem fogunk tudni játszani de annyira nem gond meglepődni nem fogok.

Ami viszont sokkal égetőbb: Kicsit kezdenek átállni a pofátlan P2W rendszerre. Ami ugyebár annyira nem lenne gond, de azért is neveztem pofátlannak, mert ugye a havi előfizetést le kell csengetni mellette. A strike resist és spell resist scrollok bevezetése igen ratyi lépés volt és ennek jó sokan – köztük én is – hangot adtunk a fórumokon.

Javaslatok az elkövetkezendő hétre: Használjátok ki, hogy drop event van, és gyűjtsetek pénzt, mert drágák lesznek azok a házak és márpedig minimum Manor szintűt kell venni, hogy megérje.

Még annyi, hogy bocsi a kommentek késői engedélyezéséért, de most már minden látható. :3

2 responses to “Visszatértem: Aion 3.0 és egyebek