[Aion 2.7] Itt a 80 perces felvételem – Inggison World PVP –

Egy hosszabb késő esti inggison raid. A nagyon unatkozóknak.😀

Az első 35 percben errort ad ha 1080p-re állítod addig 720p-ben kell nézni. Aztán úgyis felugrik egy tábla amit beraktam amikor már át lehet állítani.

Jó szórakozást!

9 responses to “[Aion 2.7] Itt a 80 perces felvételem – Inggison World PVP –

  1. gearedről stigmáidról is csinálnál videót?
    amugy elég pro vagy😀

    • Van egy videó már róla azóta annyit fejlődött a cuccom h a fegyóm már +8as és a 30as abyss fülest 55ös abg-re cseréltem.

      Köszi amúgy.🙂

  2. még egy kérdés a magic resist az csak magicet resistet vagy strikeot is
    lehet rosszul fogalmaztam de szerintem érted

    • Magic resist pont ugyanaz mint az evasion, csak mágiára. Semmivel sem tud többet vagy kevesebbet. Annyi a különbség, hogy a magic resistnek nincs felső határa.

  3. Tudtam… Most of us is such a fail ,hogy angolos legyek.. Kedvencem az Illumfailinati meg a Makezergdones.. A többi badie-t ne is mondjam.

    • Nálam a c ude (sose látod őket gelkmarosban) és a W A P F a kedvencem. Őket meg sose látod egyedül. Egész klánjuk SM és sorcererből áll mert akkora faszlámák h mással nem is tudnak játszani. És még azokat is csak 2 rotával. Persze összefutsz velük cdgben elvéreznek mert hát többség nélkül 0 skill.