Miben lehet csalni és miben nem?

Leggyakoribb /shoutos “Te nyomorult csaló” és társai tényfeltáró cikkje.

Damage hack – Nem létezik

A sebzést a játék szerver oldalon számolja ki, módosítása közel lehetetlen a csalásírok számára.

 

Godstone hack – Nem létezik

 

A godstone-ok procolása szintén szerver oldalon dől el, ergó nem befolyásolható.

 

Roll hack (lol!) – Nem létezik

 

Szintén szerver oldali script.

 

Cooldown hack – Nem létezik

 

Ugyancsak szerver oldali script.

 

Ha ilyenekkel vádolnál valakit akkor ő valószínűleg szimplán jobb gearű / szerencsésebb / jobb és leütött mint a büdösszart.😀

 

Attack speed hack – Létezik

Félig meddig kliens oldalon számolódik ki, tapasztalt emberke fraps és chatlogsegítségével kiszúrja.

 

Speed hack – Létezik

 

A sebesség szintén félig meddig kliens oldalú.

 

Glide hack – Létezik

 

Teljes mértékben kliens oldalú.

 

No gravity hack – Létezik

 

Sajnos rendes pozícióellenőrző script incs még telepítve remélem a közeljövőben pótolják.

 

No clip (falon átmenés) hack – Létezik

 

Kezdeti kísérletek vannak a visszaszorítására (pl falaknál illetve sarkakon ezért “laggolsz vissza”) de még mindig nem tökéletes.

 

Szvsz annyira nem zavarnak, mert könnyen kiszúrom őket és utána jön a ban, meg általában még így is elverhetőek PVP-ben mert ha már ilyenhez folyamodnak akkor elég nagy lámák. Még egy megjegyzés, hogy a TOP AP tulajdonosok a ranglistán 1-5ig nagy valószínűséggel használják az utóbbi 2 hacket és szólóznak AP instákat. A hamarosan települő hackshield / scriptek majd őket is elintézik mint amerikában anno (csak úgy repültek ki a governorok).

2 responses to “Miben lehet csalni és miben nem?

  1. Szia Shankz!

    Az SG fórumon felhasználtam ezt a bejegyzést, természetesen szerző és forrásmegjelöléssel! Remélem nem gond:)