Stat változások 3.0-ban – Azaz picikét alkalmazkodni kell

Most, hogy kijöttek az új gearek bizonyos statokon változtatni kell.

Crit: Eddig 800-850 teljesen megfelelő volt PVP-ben, ám mivel 3.0-ban egy sima gladiátor is közel 400 strike resistet el tud érni, érdemes egy ötvenest rádobni, új fegyverekkel annyira nem is lesz nehéz. Jelenleg endgame PVP-re a 850et mondanám minimumnak, optimálisnak a 900at (De erre már szerintem senki nem pazarol slotot inkább veszít 5% critet hit mantrás ellenfél ellen.

Magic resist: Kicsit veszített a varázsából de még mindig must have pár class számára. Ha 2000 felett vagy már a az összes class ellen jó vagy kivéve a jobbfajta gearű magek. 2400-2600 azért már őket is kiszopatja.

Evasion: Hááát ez ilyen elég alternatív alternatívának alternatív setje amit inkább scoutok használnak. Elég erős accuracy emelésen mentek át a classok így nem sok értelmét látom jelenleg. Ha effektív akarsz ezzel a stattal lenni és ilyen setet tervezel akkor mindenkétt a minimum 2800at céloznám meg.

Magical accuracy: A magic suppression és magical defense bevezetése miatt ez minden mage classnál csökkenni fog (magic boosttal kompenzálják) teret adva a magic resistes classoknak. Jelenleg 1800at mondanám minimumnak a 2000 már teljesen jó.

Magic boost: A cap igen erősen emelve lett ennek igazából nem mondanék maximumot mert úgy se nagyon lehet elérni 3.0-ban. Szükség lesz rá nagy mennyiségben a magic suppression miatt.

Accuracy: Ezzel a stattal alternatív setben érdemes foglalkozni ha blockos ellenfelet kapnánk. 3000 acc mindent megold.
Strike resist: Kahrun szárnyak, enchantolt armor, abg ékszerek meghoznak közel 400at azzal már érezhetően kevesebb critet kapsz.

Block / Parry: Szintén speciális seteknek. Blocknál 3000 az optimális parrynél 2900 elég 3.0ban.

2 responses to “Stat változások 3.0-ban – Azaz picikét alkalmazkodni kell

  1. Nekem lenne egy kérdésem lehet nem ide tartozik de gladinak érdemes attackra pakolni, 650 crit re gondoltam 2600 accuracy ra a többi attack ami durván 900 össze számoltam a full gearbe + fegyóval így jönne ki! Érdemes vagy sem, mert már mondtak mindent hogy az attack az csak az auto attackban jelent sokat amúgy meg semmit, az én elméletem szerint ha critelek és minél több attackom van annál nagyobbat critelek… de ez csak feltételezésem kérlek ha tudsz segíts rajtam mert már dilemmában vagyok!:/