Hétvégi aratás

300.000+ AP csak szóló / duo PVP-ből. : DDDDDDDDD

Imádom ezt az új patchet.

Kicsit messzebb vannak az őrök nehezebb elmenekülni de sajnos még így is sok az őr ölelgető.😛

Ha a GameForge végre bevezetné a “3.1”-et akkor lenne már egy rakás godstone annyi generalt el tettem láb alól.

P.s: Van itt valaki aki nagy fraps/bandicam/dxtory szakértő?😛

6 responses to “Hétvégi aratás

  1. Engem is elkaptál, a fene enné a formádat!:) De az nem duó volt…menekültetek az őrök irányába, utána onnan egy akkora asmó zerg jött szemből, hogy inkább megálltam és meggyilkoltattam magam veletek…úgysem lett volna semmi esélyem:)
    Előtte meg mi kaptunk el titeket… 1-1 …folytatás következik:) Üdv.: -Last Stand- Hunnia

    • A zerg. Kibaszott asmok ne is mondd. Ha megölök valakit nekiállnak követni. Jobban utálom a saját factionöm mint az elyos randomokat. Tényleg sorry a zergért de van amikor semmit nem tudok tenni ellene, jönnek veled és kész.

      • Hát igen, sajnos ez ellen nem tudunk mit tenni! Ma estefelé eye-ben találkozunk:) Remélem összefutunk és meg tudom azt csinálni, mint Ludas Matyi, hogy háromszor verem le rajtad az AP-mat:)

      • Na ez a jó hozzáállás.😀 PVP-zni ma nem biztos h fogok, mert mikor hazaérek melóból annyira van időm, hogy Rentus base + dailyk, siege, tdg. Keveset is aludtam szóval lehet ma alszok. Legközelebb hétvégén leszek tuti 100%-ra. Hétköznap sajna elég kevés időm van játszani az is inkább a kötelező PvE daily.:/ Esetleg egy duel erejéig össze lehet futni az nem sok idő.

  2. Tegnapi kis PvP eredménye: Shankz – Hunnia 3-0, de egyszer úgyis elkaplak…szét foglak trancsírozni…😀