Golden Stew event lényege

30 percenként (csak ha be vagy logolva) kapsz egy tasty graint az inventorydba, és 20-23 óra között a mobok dobnak golden aethert (Csaknem az összes).

Ennek a kettő tárgynak a segítségével tudsz fizetni bizonyos packekért amik jó cuccokat adnak, részletek a táblázatban nagyon lent. Az event november harmadikáig tart.

 

Kihangsúlyoznám, hogy a plakát az NA aion oldaláról van tehát ismét mondanám a golden aether csak 20 és 23 óra között esik!

 


Event GameForge leírása: http://www.aionfreetoplay.com/website/news/golden_stew_event

12 responses to “Golden Stew event lényege

  1. Heló! Először is szeretném megköszönni a sok hasznos cikket, nekem tetszenek.:)
    Másodszor nem igazán ehhez az eventhez kapcsolódik, de lenne egy olyan kérdésem/kérésem hogy tudnál -e ajánlani nekem egy jó légiót? Én is Spataloson játszok Elyos oldalon egy 39-es sm-el és egy 49-es chantival. Utóbbiba kicsit beleuntam. Vagy ha másik szervert ajánlasz esetleg, azon is elgondolkodok. Mivel eléggé kevesen vannak ahogy látom, így légió nélkül elég unalmas és nehezebb a játék.
    Előre is köszönöm.:)

      • Nem igazán hallottam még arról hogy ez így szétválik.:D Miben különböznek? Nehezen tudom elképzelni hogy egy klán csak a pvp-nek éljen.:D De ha van ilyen akkor inkább pve, vagyis hogy mehessünk közösen instázni, siege-re, questelni, stb..

      • Hát ez alatt inkább azt értettem, hogy vannak PvE orientált klánok akikkel a jó életbe soha nem fogsz elmenni PVPzni max zergelni vagy siegelni ami hát… nem egy feltétlen élmény, csak könnyű AP-t nyújt.

        A PVP orientált klánok ezzel ellentétben 2-6 fős csapatokban szoktak PVPzni (emelett szólóznak) és mivel ezt a nap többségében művelik rendkívül nagy tapasztalattal és trükkökkel bírnak a tapasztalatlan PvE klánokkal szemben.

        PvP klánok például a nemzetközi Evul Smurfies asmodian oldalon. Őket ritkán láthatod instázni a pénzüket többnyire morph és craftből szerzik a fegyvereiket meg vagy craftelik szintén vagy ha valaki elad insta lootot akkor megveszik.

        Hát felsorolom az általam ismert magyar klánokat, hogy melyik PvE és PvP inkább nem mennék bele:

        Asmodian:
        HunLegion (+Hunkillers)
        HUNtalanok

        Több most nem jut az eszembe

        Elyos:
        Defeaters (egy infinites klán volt)
        Last Stand
        Mad Company? (abba nem vagyok biztos h 100% magyar, de őket legalább látni a csatamezőkön)

        Meg néhány kislétszámú klán amit most nem sorolnék fel.

        És persze van az én mikro klánom nekem, a barátnőmnek meg valami random angolnak akinek tetszett a klán név. Ez a Dai Gurren. Mi PVP orientáltak vagyunk csakhát nem nevezném légiónak. : D Én inkább külföldiekkel bandázok.

  2. Értem. Köszönöm szépen a leírást, majd megnézek párat ezek közül.
    Egyébként ma az unalmas infó óráim alatt végig olvastam a blogod és nagyon sok fontos, jó infót tartalmaz/tudtam meg. Úgyhogy köszönöm szépen ezt is, és gratulálok az oldalhoz.:)

    UI.: Nem terveztél esetleg egy stigma-s cikket, ahol leírod hogy miket ajánlasz? Én örülnék neki.:)

    • Hát ajánlani sok classnál sok mindent tudnék, de ebből lehet csak a flame-elés lenne, ugye mindenkinek meg van a saját stílusa. Ha megkeresel ingame akkor chanterhez tudok tippeket adni.

  3. Hali!

    Engem érdekelne, hogy EU szerókon is él ez a napi 3 graines cucc? Black Cloud Islandon próbáltam keresgélni, de akkor ez a market vagy nem ott van, vagy itt csak a félóránkénti grain működik.

    Köszi!🙂

    • Igen EU-ban csak a 30 perces cucc van, ami amúgy elég érdekes, mert anno a GameForge pont arra verte a mellét, hogy ők ilyen afk eventet nem fognak csinálni.

  4. Shankz, a -Last Stand- PvPvE (most már inkább PvP mint PvE) légió, amikor tudunk a csatamezőkön vagyunk:) Egy apró szépséghiba van a dologban, sok a magas rangú a légióban, akik szintén PvP orientáltak, viszont nem szívesen buják el a nehezen megkuporgatott AP-t egy eye zerg miatt. Ha ők elköltik az AP-jukat, akkor még sokat fogják asmo oldalon emlegetni a Last Stand légiót, van egy olyan érzésem…rettegjetek asmooooook…vreheheeeeee:)

    • Ja néha látom őket. Én max groupban szoktam menni de az időm többségére az a jellemző hogy duo / trio. Naponta 6-8 AP cap ha egész nap tudok játszani és 100k körüli AP. Magas rankon is. Ilyen téren nem nagyon féltem magam.

  5. Nah azt honnan jött hogy november 3 dikáig tart ez az event mert október 4-edike van és nicns event már én rám meg rámmaradt a téves infó miatt egy csomó golden stew számszerint 550 és semmit nemtudok vele csinálni :S