[AION 4.0] Némi infó

Nem tudom még kihez nem jutott el a hír, hogy állítólag 3 új class kerül a 4.0-ás patchbe a PVP tovább balance-olása mellett.

 

Az első az úgynevezett Gunner class, ami a tradícionális lőfegyver használó lesz amit már sok más MMO-ban láthattunk. Ha tippelnem kéne anti mage / anti cleric lesz a hatalmas fizikai burstje miatt.

 

A második classunk a bard / musician / dancer? ami nagy valószínűséggel egy echte buffer class lesz, ami eddig hiányzott az Aionból. Fegyvere egy húros hangszer lesz vonóval, ami igencsak a hárfára hasonlít. Nem kicsit buzis lesz férfi kiadásban.😀

 


Harmadik classunk valamiféle tech / mech class lesz, a sziruettből lehet látni, hogy a srác valamilyen robotszerűségben ül. Tippjeim szerint ez anti ranger / assassin vagy talán még anti mage lesz.

 

19 responses to “[AION 4.0] Némi infó

  1. Az első meg az utolsó nekem nagyon fekszi megfele a gyomromat. Kb. olyan, mint mikor Ragnarokba gunslingert raktak. Meg igazából valahogy nagyon fura az egész. Új kasztokat bevezetni x év után, mintha a játéknak a legnagyobb baja nem a még mindig erősen unbalanced pvp (vagy a matchmakingrendszer, mikor healer nélkül rak be dredbe pl). Igaz az előbbire szintén ígérnek fejlesztést, de kissé szkeptikus vagyok

  2. Szia.

    Én úgy tudtam, hogy az Ncsoft 3.0. patch-nél már nem foglalkozik az Aion gárda, mert nem profitált eleget és februártól ingyenessé tett. Most akkor ez hogy van, mégis csak foglalkoznak vele?

    • Nemegészen értettem a mondatot, de már a 3.0 előtt bőven ingyenes volt. Mondjuk ha nem ilyen oltári fasságokat raknának be a shopba, elmebajos árakon, akkor lehet, hogy stabilabb közönségük lenne…

      • koreaban meg mindig top mmorgpnek szamit az Aion, azert foglalkoznak vele

      • ez kimaradt
        es mivel ez inkabb az azsiaiaknak tervezett jatek, ott sokkal nagyobb a jatekosok szama, az amcsi es Eu szerverek csak ilyen szemkiszuras,

  3. Amúgy most nézem a hozzászólásokat, én is Roztam kb 10évig🙂

      • jaj speedro , tényleg már rémlesz volt egy karim Kaory rámírtál mér copyzom a neved, pedig animbol volt😛 hihi