3.1 megjelenési dátum!

November 14.

7 responses to “3.1 megjelenési dátum!

  1. naa. én őszintén szólva későbbre vártam :O végre talán nem lesz fél év az US és EU megjelenés között.

    • Szerintem egy patchnyi különbség az mindig meglesz. Ha megfigyeled addig nem adtunk ki 3.0-t (kb) még ők ki nem adták a 3.1-et. Most addig nem kaptunk 3.1 dátumot amíg ők el nem indították a 3.5öt. Szerintem 3.5 már csak akkor lesz mikor ott 4.0 lesz.

      • hát igen. bár nem értem miért…:/ 4.0 EUba már talán nem is lesz😀 olyan távoli..

      • Ja, elképzelhető. Bár ha tovább erősítik a sorcerer / SM párost én abbahagyom a játékot. Felháborító, ahogy jó gearben is 2 shotol a sorc.

  2. kell az matk. ))
    jó lenne most már az elyket kiverni a fortból.

  3. Nos szerény véleményem szerint már semmi értelme nincs az aionnak! Én már 2 hete be se léptem, drasztikusan lecsökkent a játékosok létszáma, egyhangú az egész a Perento haldoklik, csúcsidőben láttam már olyat, hogy as szervernépesség este (890-körül) mozgott míg másik szerverek (1600-2000) a többi szerverről nem is beszélve! Ez a részben a gameforge hibája, hogy így elhúzták a patchek kiadását! Azt is kijelentette, hogy nem lesz lehetőség karakter és szerver transzferre! Pedig az megoldást hozna részben a népesség megoldásban és még egy kis bevételhez is jutnának. Akkor tegyük fel a kérdés mit is akar a gamaforge, pénzt keresni vagy embereket csábítani? Egyik se megy nekik fényesen… Nos én személyem szerint a játékosok kedvében járnék, hogy minél több embert ide lehessen csábítani, nem ilyen trágya sz** itemeket kirakni shopba, a kutyának se…! Részemről ennyi a véleményem az egészről és szerintem sokan másoknak is. Nem tudom, nem látok rá esélyt, hogy ez a játék valaha újra fog éledni… nem sok és én se biztos, hogy folytatom ezek utána az egészet. Pedig rengeteg órám van a karakterembe és rengeteg barátomat hagyom ott, de sajnos nincs mit tenni nem rajtam múlik, reméljük valahogy orvosolják a problémát, és valami kosza fénysugár felerősödik! Részemről ennyi, köszönöm, hogy elolvastátok a hozzáfűzésemet ehhez az egészhez!🙂

    • Gameforge üzletpolitikája a tipikus éljünk egyik napról a másikra. Eszük ágában nincs a playerek kedvére tenni, minden döntésük az azonnali pénzhezjutásról szól, nem pedig a hosszútávúról. Minden pénzt leakasztanak amit lehet majd hagyják a játékot elpusztulni. Érthetetlen.