[AION 3.1] Bye bye Fast-Track server

A GameForge ismét bebizonyította, hogy ők bizony a cilinderes és pajeszos emberek közé tartoznak.

Félelmükben, hogy nem veszünk elég XP amulettet (Amit amúgy terveztem) úgy döntöttek, hogy a fast-track szerver nem lesz implementálva a játékba, olyan nevetséges szöveggel, hogy befolyásolja a PVP-t.

Már meg ne haragudjanak, de én fejlődő és gear nélküli játékosok mészárlásában nem látom a PvP-t.

19 responses to “[AION 3.1] Bye bye Fast-Track server

  1. Igazság szerint nincs is szükség ilyen fast-track szerverre, én úgy vagyok ezzel, ha én felszenvedtem magam lvl 60-ra, akkor más is meg tudja csinálni ugyanezt. Egyébként pedig tipikus tetűhintás hozzáállás az, hogy kiveszik a játékból, ezeknek csak a dollár jelet látni a szemükben:)

    • Szükség nincs rá, és az első karakteres embereknek én se engedném meg. Viszont aki már az X-edik altját húzza fel annak kurvára unalmas a fejlődés és azoknak bizony megengedném. Arról nem is beszélve, hogy 3.5-ben erre épül a level 60-as riftezés.

  2. Kell, mivel pl kurva nehéz grpot találni egyes instákra ,kampányra és a lényeg pont ebben van,hogy összehozza a kis szintűeket. Ne abból induljatok ki ,hogy mikor mi húztuk a mainjeink akkor rohadt nagy élet vollt pl sr pörgött meg ft ,kampányok stb.. vagy ,ha nem is nagy ,de elégséges. DP-t tankoltam ezerrel, most ki jár oda pl? Nem sokan,mert nincs ember és csak 3.1-ben nerfelik szarrá. Szerintem jó dolog. Bár én a mergét támogatom a mi régi EU szervereink esetében. ( 2-3 összeolvasztása)

  3. Ezt még a Blizzék is felismerték anno… Pedig ők is aztán szarrágó egy banda. Fel kell gyorsítani a fejlődést, mert a játék aztán meg úgyis az endcontentnél kezdődik. Hogy a vérbe akarnak új játékosokat szerezni, ha a már régen is meglévő szakadékot továbbra is csak mélyíteni akarják? Persze, nem 2 nap alatt akarok én sem 60as lenni. De azért ne tartson már egy casual játékosnak hónapokig eljutni oda, hogy aztán elkezdhessen játszani (ahol egyébként se sok esélye van még további hónapokig). Ez egyszerűen ökörség manapság. Az meg a leghülyébb érv rá, hogy szoptam én, szopjon más is. Persze, én is szoptam vanilla wow-ba, aztán bc-be meg stb. Most meg már a kiegészítőt is utánadvágják röhejes pénzért, és sokat mondok ha egy hétnél tovább tart maxolni egy karaktert, ha játszol vele. És itt most akkor olyanról, hogy kb egy pingvin írhatta a matchmaking rendszert nem is beszélek.
    És leginkább értelmes dolgokat kellene pakolni a shopba. De komolyan, 500 coin egy felhőért? Meg ez a buzis “harley”? Én párszor költöttem már benne, és költenék is, de ilyen elmebajos összegekért, meg ilyen értelmetlen ökörségekre nem fogok (exp boostra meg végképp nem, mert maximum instában van értelme, máshol úgyis szarrá campel a másik frakció, és a boost 3/4ede arra megy el, hogy futok mert megöltek)

  4. Hát azért én is örültem volna ennek a fast track szervernek, mivel nem rég kezdtem el játszani de egyszerűen nem találok csapatot a kampány küldetésekhez és iszonyatosan lassan is haladok.

  5. Hát elég gonosz húzás tőlük…főleg az olyanoknak mint nekem rossz, akiknek kevesebb a szabadidejük, de fejlődni is akarnak😦 Szerintem ha ki is veszik…később úgy is visszarakják, ha látlák h. sok ember átmegy törtszerverekre. Abban pedig nincs pénz !!!😄

    • Nem tudom, én előbb hagynám abba a játékot mintsem private serverre menjek. Francnak kell egy full bugos szerver, meg hogy az adminok kényük kedvükre wipe-olják azt amiért én hónapokat / éveket szoptam.

  6. Undirító dolog. most olvasom csak a blogodon. Új karit kezdtem, és most veszem észre, h a kiskariknak milyen nehéz egy instára összehozni egy normális partyt. Arról már nem is beszélek h rift buff nélküli héten riftes területeken egyszerüen lehetetlen a fejlődés, mert ahogy írtad a sok faszi erre izgul h gear nélküli kissebb szintű játokost sorra ölje. Itt pont ez 30-44 lvl közötti játékosoknak a legrosszabb.
    Kérdésem lenne: 3.1es patchből nem rakják be a játékba a fast-track chanelt. de arról szó sincs, hogy a rift buffok maradnak. szóval ha jól értem fast-track szerver nem kell, de hogy többet szopjatok a fejlődéssel 30-44 lvl közötti játékosaink, azért nem csak minden 2. hétbe tudtok nyugododtan fejlődni, hanem ezentúl mindig ott lesz meletted egy bunkó group, akit nem érdekel h már ap-t sem kapnak érted, de azért viccből had öljük le a játékost aki felszeretne fejlődni nagyobb lvlre???

    ui: egy ember aki nem látja értelmét a twink kariknak…

    • Nem hiszem, hogy lesz változás. Minden marad úgy ahogy van. Kérdéses hogy lesz itt 3.5 FTS nélkül.

  7. Sziasztok.
    Eddig semmit jelét nem láttam annak hogy megszüntetnék a FTS-t. Főleg hogy az utolsó patch során még külön opciót is sikerült csinálniuk ahhoz hogy a játékosok könnyebben juthassanak át Standart-ról FTS-re.

    Ha valamit rosszul tudok akkor légyszíves javítsatok ki. De szerintem elég logikátlan lépés lenne.