Tank & Spank event lefújva

Tegnap történt egy kis balhé Spataloson, mikor is az emberek miután abyssban bepattantak a tankba elmentek vele Tiamaranta Eye és hasonló helyekre és azokkal kezdték el ölni az ellent. Mondanom sem kell egy golyó és hullott az áldozat.

Speciel én ezt viccesnek tartottam, még úgy is, hogy én is ki lettem lőve, dehát sokan nem vették a poént és panaszkodtak.

Így Spataloson történt próba után az összes szerveren le lett fújva az event.
Olvasva BlackVelvet Community Report sectionbe írt monológját a fő probléma az volt, hogy páran ki tudták trükközni, hogy a tank buff, ami által tank formában maradhattál, folyamatosan megújult, és ezért kellett tegnap lekapcsolni a szervert is.

 

http://board.en.aionfreetoplay.com/board3-news/board9-news-community/9441-tank-spank-event-cancelled/#post96592

3 responses to “Tank & Spank event lefújva

  1. Ez az event megint 1 kalap szar volt 10 perc után ott is hagytam.
    De állítólag az elyk el is tüntek reshantából.