[Aion 4.0] NCsoft’s Official Presentation of “Gunner” Class

7 responses to “[Aion 4.0] NCsoft’s Official Presentation of “Gunner” Class

  1. a lantos jobban érdekelne😀 de ez sem olyan rossz😀 néhány skill bejön😀

  2. szerintem ezzel lesz tönkreb@szva a játék véglegesen. nem azzal törődnek amivel kellene, h megszüntessék ezeket az 1seces pvp harcokat, és kiegyenlítsék a classok közötti külömbségeket, hanem még ujjakat raknak be a játékba. de még ez a jövő titka🙂

    • Alapjában véve az SM + Sorc -on kívül semmi classal nincs túl nagy gáz. Templarral sokszor harcoltam már 5 percet vagy többet (duel számláló leáll 5 perc után)

      • nem is a templarra gondoltam, hanem sorc, assa, ranger.

  3. Visszajelzés: 4.0 – hivatalos kép a Bard (zenélő) kasztról « Aion blog

  4. A bárd szerintem is sokkal “aionszerűbb”. Ez a fegyveres kaszt nekem nagyon kilóg a sorból. Egyszerűen nem illik bele a játék képébe… Kicsit Cabal jutott eszembe róla. Ott volt az egyik kaszt (force archer) battlemod 2-je ilyen 2 stukkeres őrült. Ha behozzák eu-ra 99%, hogy ki fogom próbálni az újdonság varázsa miatt, de a videó alapján egyáltalán nem fogott meg… Várom a videót a 3. (rejtélyes) kasztról