[PS AION] Private szerverek zászlóshajója, az Infinite Aion elsüllyedt

http://www.infiniteaion.com <- Beszűntette működését.

11 responses to “[PS AION] Private szerverek zászlóshajója, az Infinite Aion elsüllyedt

    • Szerintem valamennyiünk ott kezdte. Habár annyira nem bánom, még akkor jöttem el amikor NCsofté volt az Aion. Kiborult a bili amikor vipeolták a szervert.

  1. Hát én offin kezdtem,de toltam kb 2 hetet ott mikor hiányzott az Aion ,de nem akartam befizetni. :)))
    Amúgy ez érdekes ,pedig anno még sokan nyomták ,akkor is mikor free lett az eredeti akkor is.

  2. Én még 1.0 anno a kínai off szerveren 45 volt aszem a max lv. Ha van aki emlékszik, volt hozzá
    1 kis angol pach. A szecskók óra dijba mérték a játékot, úgyhogy ott nem nagyon ültél ki a piacra árúlni órákig :)).Azt utána jött az infi majd az atomix.

  3. Ja Shankz asmo testvérem a gameforcenak meg írhatnál hogy inkább csinálnának egy normális droppkalkot mert minden szarral foglalkoznak csak azzal nem amivel kéne

    • A csapból is ez folyik h kicsi a drop, de szarnak rá.

      3.1 drop rate növelést ígér, de ha az FTS-t kivették szerintem azt is ki fogják.

  4. Sziasztok!
    Nem tudom, olvassa-e ezt a hozzászólást valaki, de ha igen, akkor lenne egy kérdésem. Játszottam az infiniteaionon kb. 2 évig, de csak úgy alkalomadtán, havonta kb. benéztem (valamikor viszont hónapokig nem volt rendes netem). Nem vagyok egy gamer, de azért szerettem. Most ugye leállt, én pedig nem tudom, hogy menjek-e a freetoplay-re vagy inkább az atomixra. Ha jól vettem ki, a freetoplayen minden szerveren lassú a fejlődés. Infin is a low-rate szerveren voltam, lusta voltam átmenni a másikra, a végén lvl 39-ig jutottam (igen, először életemben…). Szóval mostmár szeretném kipróbálni úgy igazán a játékot. Ha tudnám, hogy a freetoplay elmegy még vagy 1-2 évig, belevágnék, de attól félek, hogy esetleg nem jön be és becsukják ezt is. Akkor inkább high-rate szerver, ami egyébként is jobb lenne, de valamiért nem enged regisztrálni az atomixra, valamiféle antispam dolog miatt, legalábbis ezt írja hibaüzenetként. Így viszont még az adminokkal se tudtam kapcsolatba lépni (fórumon, IRC-n, TS-en se…) Tud valaki javasolni valamit? Melyiket érdemes? Atomixra hogy menjek fel? Köszi, ha valaki válaszol.

    • Private szerverek Not Aion-on kívül mind halottak, a freetoplay pedig a játéktörténelem egyik legrosszabb kiadóját kapta. A gyors fejlődés ellehetetlenítését is elintézték.

      • Király. Nem gondoltam volna, hogy így kinyírják a private szervereket. Akkor megnézem közelebbről a Not Aion-t, aztán ha nem jön be, akkor elgondolkodom a freetoplayen…Attól félek, ha ilyen “jól” működtetik, akkor nem megy olyan sokáig ez sem. Köszi a felvilágosítást!

  5. En azt kerdeznem hogy ti vagy te az EUs szerveren jatszotok vagy az Amerikain?