Kezdtem egy új karaktert

Úgy gondoltam felhúzok egy templart is, a chanterem mellett, hiszen endgame-ben az AP cap miatt sok az üresjárat, no meg nem árt a kis változás.

Jelenleg 40es szintű, lassan 41. Sokat farmolok vele abyss fort guardokat, így ha minden jól megy, full 30 abyss ékszerekkel üti meg a 60as szintet. Bár még zsörtölődök azon, hogy nem e inkább 50esre kéne rámozdulni mert azért a 30as elég csicska statokat ad. Ezek után majd abg vagy ac ékszerek jönnek, és egy faszányos abg cloth vagy lvl 55 arena cloth set neki full m ressel. Kb kicsivel több mint 2000 m ressel jövök ki a végén és X crittel, jó lenne ha scrollal együtt megütné a 740et legalább. Hozzávágom az aether armort és akkor 2800 magic resistel fogok flangálni. Mondanom sem kell ez minden classt elég érzékenyen érint.

Kivéve templar és gladiátor de ellenük lesz egy jófajta plate HP-val telepakolva.

33 responses to “Kezdtem egy új karaktert

  1. Légy üdvözölve a templar-ok között🙂 Én a HP-s szett helyett inkább egy Crit – Accu szettet csinálnék. Ha túl kevés az acc-od semmit nem fogsz érni a block, parry, evassion-ra pakolt karik ellen, arról nem is beszélve, hogy a randomos skillek is többször ütnek epic damage-et. Én most váltottam Attack – Crit kövezésről Crit – Accuracy-ra és nem bántam meg. HP-s szettnek nem sok értelmét látom, ha full geares gladival találkozol és nincs egy jó PvP shield-ed, akkor halott vagy teljesen mindegy, mennyi HP-d van.

    • Köszi!😛 Accuracy set természetesen igen, kifelejtettem. Az még a chanteremnek van. Nincs rosszabb mint egy evás ranger. 3k Accuracyt lazán össze lehet hozni. Sajnos viszont az accuracy nincs hatással az RNG damage-re, ezt még a koreaiak végezték el saját tesztjükben aminél kijött, hogy ebben az MMO-ban nem így működik. Én a HP-t még gladimon megszerettem, máig elég volt, hogy 60as atom GG assassinokat megverjek vele 56osként 40-eben. 50e fegyverrel.

  2. Egyetértek az előttem szolóval,bár a tempem most csak twink így 55 fölött nem tudom mi a helyzet EU-n,csak amcsin ,de igen jó pvp shield az must have és mostmár tudsz csapkodni többet vele😀 ( úgy twink,hogy 55-ön maradt ,de amúgy a mainem volt) és marad egy darabig.

    • 55-ön mi értelme van twinkelni?
      nem cseszekedésből mondom de ott semmi olyan nincs mait 60-on ne lehetne

  3. Lehet kéne venni egy nem változtató ticketet lol,aztán a clerickem nővé alakítani.😀

  4. Sziasztok nagyon szépen kérem valaki segítsen a 3.0-ás verzióval kapcsolatban, mert nem bírom feltenni és már nagyon játszanék.:(
    Aki tud segíteni az írjon please!!

    • Szia!

      Ez így elég tág fogalom, hogy nem tudod feltenni, ha leírnád a hibajelenséget, az elég sokat segítene.

  5. Hát beütöm, hogy:http://www.aionfreetoplay.com/website/
    Ottvan, hogy dowland, kiadja a setupot ami ügye 138MB, rákattintok..
    Futtatás stb..Aztán bead egy olyan ablakot, hogy InstallShield optionaly uses the Microsoft (R) .Net 2.0 Framework. Would you like install now?”
    Rákattolok, hogy igen, elkezd tölteni “extracting: Aion free to play.msi itt sokáig tölt..
    Aztán “preparing install” Aztán Modify, Repair, Repair rákattolk a modify-re..
    és azt irja h olyan erőforráson van a használni kivánt lehetőség amely nem áll rendelkezésre. ._. és innen nem tudom mit csinálljak próbáltam mindent keresni,
    Aion Free to play.msi telepítő csomagot tartalmazó mappát kell keresnem de fogalmam sincs.:(
    Kérlek segíts, ha tudsz.!

  6. Hali!
    Valaki tud nekem ajánlani egy RÉGIÓT/SZERVERT hol érdemes elkezdni játszani NA vagy EU szerveren? Illetve az EU szerveren lévő Gold Pack szerzés lehetőség a játékban játékbeli pénzért az igaz? NA szerveren nagyon lagg van?:P Ti hol kezdenétek újra ha akarnátok?:D

    Légyszi, mondjatok véleményt hol érdemes játszani.Köszi

    • NA-n abszolút nem éri meg, a ping oly mértékben szar, hogy ott jó sosem leszel.

      EU-ban meg a kiadó fos, de a ping legalább jó.

    • NA-n a kahrun szerveren van a legtöbb magyar asmo oldalon, ha felteszed a latency fixet, a lag teljesen megszűnik (tinyurl.com/lafix), nekem legalábbis mióta ez fent van semmi laggom nincs, tökéletes, olyan mintha EUn játszanék

      • Jobban megéri szerintem mint EU, mert itt tényleg semmiért nem kell fizetni, semmit nem kényszerítenek rád

      • PvE-re talán még fel tudod hozni a lagot ám PVP-re lehetetlen. Verizon mérései alapján a legjobb latency amit point to point el tudsz érni az 110 ms körül mozog. Most egy lakossági hálózatnál a legjobbat is kb 150-160ra tenném. Ennek fizikai okai vannak.

      • Nekem eddig pvpben sem volt semmi gondom, a légiótársaimnak sem volt, egyébként mi is szívesen EUnánk, de ez a goldpackes rendszer, meg hogy az egész GF csak a pénzre megy… Nem nagyon tudjuk ezt elviselni😦

    • Szerintem megszakadt az install. Próbáld meg eltávolítást választani legközelebb és kezd újra tisztán. Ugye nem windows 8-al próbálkozol?

      • Xp-m van, de most letöltöttem NCsoft-al..37GB
        Beadja a a játékot, beírom a jelszót pw-t és mindíg azt írja, hogy rossz’😦

  7. Xp-m van:/
    De letöltöttem NCsoftal és most beadja a játékot ami 37GB..
    Beírom a jelszót id-t és mindíg azt írja, hogy rossz jelszó vagy id..
    És már regisztráltam párszor.:s

  8. Köszi, hogy válaszolsz, amugy igen itt is próbáltam már, viszont Rákattolok, hogy igen, elkezd tölteni “extracting: Aion free to play.msi itt sokáig tölt..
    Aztán “preparing install” Aztán Modify, Repair, Repair rákattolk a modify-re..
    és azt irja h olyan erőforráson van a használni kivánt lehetőség amely nem áll rendelkezésre.
    Egy bizonyos aion free to play.msi fájlt keres vagy nem tudom.:/

    • Legközelebb kattints a remove-ra és kezdj mindent elölről. Ahogy nézem korábban elakadt az install és most úgy érzi, h fent van a játék de közben nincs és ez hibát okoz.

    • Sziasztok!

      Nekem is ez a problémám van, bár nekem mindez windows reinstall után van, a játék nekem fent van, de nincs hozzá ami elindítja amikor meg probálkozok a setuppal ugyanez az msi-s problémám van..

  9. és a spatalos nem túl kihalt szeró? úgy értem, vannak ott kisebb, kezdő karik is?

    • A populáció a többihez képest közepes. Régi szerver tehát kevesebb kis kari van ott mint az új szervereken. Szvsz ez így jobb.