[AION 4.0] Új class: Bard

23 responses to “[AION 4.0] Új class: Bard

  1. ez is tud majd fearelni úgy látom amugy eléggé gyerekes de lehet csak barbie és a zene miatt

    • Én kipróbálom majd. Olyan sm sorc keveréknek tűnik.
      Asmo oldalon ki lehet maj dálítani belőllük egy jó kis zúzós bandát?🙂

  2. Hát ez szerintem nagyon gáz nem kellet volna ilyet berakni szar lesz miatta a game de egyvalami jó hogy jól fog esni ilyen szar karit legyilkolni😀

    • Mindenki azon sír, hogy nehéz leölni az sm-et meg a clericeket. Tessék, most ennek a két kasztnak a keresztezéséből születik a bard. Ha úgy gondolod, hogy könnyen lefogod gyilkolászni ezt a szar karit, akkor hajrá. Én egyenlőre attól félek, hogy a 2 új karival tönkre lesz téve a pvp rendszer végképp.
      Persze eleinte szar cuccokba lesznek ezek a karik, lassan fognak felfejlődni full pvp ruhára, na de majd kiderül…

  3. hát ha lenyomom a zenét annyira nem vészes. bár ez túl barbis:/

  4. egy fiunak ez naon buzis lesz nem? am ez lesz a legjobb pvps:/

  5. sziasztok

    nem tudom mi bajotok vele szerintem érdekes karakter lesz és felnyomja majd a játék hangulatát.

    Csak azt nem értem miért kell minden ilyet ELSŐ LÁTÁSRA lenézni, kinevetni vagy bármi módon kritizálni ahelyett hogy örülnétek hogy lesznek új dolgok a játékban, az már más téma hogy a gameforge ezt mikor hozza el nekünk és hogy egyáltalán mikor lesz kész az update.

    • Hát nézd. Beleszarok a markodba, remélem te is örülni fogsz, és megkóstolod milyen. A játékcégek 90%a él ebben a hibában, hogy valamit elkúrunk, és akkor majd jobb lesz, ha sok újat berakunk ugyanabba a szarba. Mindaddig, amíg ilyen eszement különbségek vannak a kasztok között, és amíg a fontos dolgok nincsenek rendberakva, addig teljesen felesleges új dolgokat berakni (pláne ilyen sebességgel).
      Itt volt a 3.1, ami cirka egy hónapot késett amcsikhoz képest, és még így is el bírták kúrni

    • hát ha te nem csaj vagy és érdekel ez a karik akkor oly 99% hogy buzi lehetsz ha csaj vagy akkor ne vedd figyelembe ezt a hozászólása

  6. mondjuk ha már buziságról van szó:) egy férfi class clothban-főleg ely oldalon-na ettől semmi nem buzisabb. cloth alapből kicsit melegebbé teszi a játékot férki karaktereken. ez a barbis stilus lehet h még buzisabb lesz, de ütős lesz, az biztos. akinek meg macsó stílus kell, annak ott lesz a gunner.

  7. már csak az a kérdés lesz e ennek a két classnak külön armorja lásd cloth leather stb

    • gunnerről nem tudom pontosan milyen armorba lesz, de ez a bard az cloth. szóval nem lesz új armor

      • sztem gunnernek leather-je lesz mert az olyan vadászos annak a nagy robotnak meg plate sztem’ és még a mágusok is elég… buzisak fiuk abban a ruciban nem olyan mágusosak de mit érdekelm minket a 4.0 mikor még csk a 3.1nél tartunk?

  8. 😀 hát igaz mi kicsit lemaradunk és szerintem ez így is fog maradni!

  9. Azért azt se felejtsük el hogy kell melléjůk majd healer és plate kari kis szintű instázásboz

  10. szerintem a buzi nem buzis 1 kari nem lényeges ha hatásos pvp es farm ra ez nem az élet ::P

  11. Buzis nem buzis én tuti csinálok egy Férfiút mind a 3 Kasztból Minimum egy 20ast!😉

  12. Jó látni, hogy ilyen macsó “gyerekek” játszák ezt a játékot😀 Én hímnemű vagyok és hetero beállítottságú. Ennek ellenére érdekesnek találom eme új kasztot, és mivel ez egy játék (karassal maximálisan egyetértve), valószínűleg én is ki fogom próbálni.

    • Arra még elfelejtettem kitérni, hogy honnan veszitek, hogy olyan tré lesz pvp-ben? Egy ilyen 1 perces videóból aligha lehet ezt leszűrni. Ha valaki tud részletesebb leírást, esetleg gameplay videót róla (hogy alátámassza a kijelentését), szívesen megnézném🙂

  13. Bard clot, eddigi tapasztalatok utan a jatek jelenlegi legjobb pvp es pve karaktere, minden megvan benne ami kell> Stun, silence, altatas, leszedi a bufjaid mint az sm szal mar az sm sem kell bossolasra. Van charge🙂 lol van ston skin szerusege, van buffja heal. stb stb ha full gearben van a bard eselytelen vagy…

    Gunner jo dps szinte kifogyhatatlan mannaval, a ruhat illetoen Lether de a megic boostos fajta, mert ez a kari nem attack+crit hanem M bosst+ crit spell..

    • 2 hete játszok 4.3-al !Aion szerveren.

      Barokat kb minden class bedarálja, mintha ott se lennének, gunner meg az új SM. Ha nincs minden skilled készenlétben, bedarál mintha ott se lennél.