Haldoklik az AION EU?

Pár hónapja még amikor posztoltam kb. ilyen tájt Spataloson 2300+ volt a létszám Nexus meg volt, hogy a 4000-ret is meghaladta.

 

Nézzétek hol tartunk:

 

15 responses to “Haldoklik az AION EU?

  1. Szerintem komoly összefüggés lehet azzal, hogy hetekkel, hónapokkal később jutnak el ide a patch-ek például. Vagy hogy balance eonok óta nincs, és az emberek nem is látják a próbálkozást, hogy legyen. Arra a sorsra fog jutni a játék, mint a Ragnarok Online – pár fanatikus még próbálkozik, aztán azok is belefásulnak. Én egy hónapja egyáltalán nem játszom, pedig nem 2 percet, és nem is 50 forintot öltem a játékba, de nem látom egy kicsit sem az értelmét a szopásnak, hogy rövidesen kijöjjön egy új kaszt (ami persze vagy egy évvel később jut el hozzánk), ami lehetőleg mindent tudjon, amit a mostaniak. Csak egy kicsit jobban.

    • Kicsit vevőközpontúbb lett volna a GameForge a játék máig is dübörögne. Nem lett volna szégyen egy kicsit tanulni a Blizzardtól az NCsoftnak is.

  2. hát én az anuharton játszok és nem tapasztaltam ilyesmit pont az tűnt fel h egyre többen jönnek az anuhart szerverre a nexus tényleg lehet h kicsit megcsappant de az anuhart tuti nem

  3. Hát én nagyon sajnálom hogy ez lett azzal a játékkal amit imádok amióta kijött, tényleg haldoklik itt EU-ban, máshol meg ahogy nézem tök jól megy mint pl NA ahol még mindig NCsoftos a webshop is meg minden, sztem a szervereken a népesség is sokkal nagyobb ott. Nem csodálom hogy sokan hagyják abba itt ez a fél éves lemaradás k**vára idegesitő tényleg :S, de én talán annyira fanatikus vagyok hogy kitudja talán én leszek az utolsó ember aki még játszik spatán..😀 Amugy miwan veled Shankz?! nagyon eltüntél, nemlátlak régota online !

    • Nem nagyon Aionozok mostanság.😀 Weblapot csinálgatok inkább. Monitorom is elszaródott és anélkül meg gáz

  4. “az a párhónap ” megjelent a GW 2 nyáron azt ne felejtsük el,jó páran elmentek és azt nyomatják.
    Bár nekem ahoz képest hogy új game a grafika nem jött be, a terrát megsem közelíti.

    • omg perentón vannak a legkevesebben xd pedig sztem sokan vannak… mondjuk instákat néha hiányolok pl ut lut dp cdred ezek kellenének… tul sok a 60 as xd kevesebb a kicsi mert aki kicsi annak is van legalább egy full szintű karija ha nem ketto xd szal … de azert van magyar… nem sok olyan 4-5 légiót ismerek ebből az egyikben amiben kezdtem elment gw 2őzni a másik terrázni szal 2 aktív légio van ossz visssz xddd

      • Még 2db xd-t dobjál és meg is értem mit akarsz írni…

  5. komolyan csak nekem nincsen szerver vagy tényleg nem mennek az eu szerverek am az emberek tényleg fogynak sajna de nem csoda hiszen egy 5 mb-os patchel is ennyit szarakodna…

    • nincs szerver kész ennyi….
      ez eszméletlen hogy a gameforce mit művel most baszkurálják az idétlen eventjüket ahelyett hogy egy teszt szerveren csinálták volna meg a hét elején.
      én csak röhögök ezeken ilyen balfaszok hogy lehetnek de lehet hogy sírnom kéne.

      • hát igen és ma már nem is lesz… fuck u gameforge! komolyan arra fogok vetemedni h átmegyek us re v na ra xd nem igaz hogy nem tudnak semmit rendesen megcsinalni… elb@sszák az egész játékot néha már azon gondolkodom hogy feljelentem őket xD bár megtehetném nem igaz hogy nem veszik észre hogy igy csak kevesebb a népesség es nem no hanem nagyon is csokken hat eszbekaphatnanak…

  6. Ez tönkre van ez a játék már régóta. én már ez észrevettem régen. mostanában ezekkel a fail heti karbantartásokkal, meg fél patchekkel, meg patchek patcheléseivel mert bugos mint a szar már eleve az alap patch is, tönkreteszik a játékot. persze h elmegy az emberek kedve a játéktól. spataloson szűk baráti kis körömet nézve kb mióta 3.0 van azóta egy olyan 20an hagyták ott a szervert. és itt nem azokra gondolok, akik 15 évesen nyomogatják a skilljeiket a megszokott sorban, hanem olyan játékosokról, akik el tudják dönteni fél másodperc alatt, hogy melyik macrót kell megnyomni, hogy a normális gear legyen a következő pillanatban rajta, a megfelelő ellenfélhez.
    De nem is venni észre, hogy igyekezne a gf ezt a folyamatot megfordítani. Tényleg igaz lenne, hogy a gf egy olyan forgalmazó, aki nem hosszú távon gondolkodik – megszedi rövid idő alatt magát egy kicsit, aztán hagyja tönkremenni a játékot, ahelyett, hogy inkább a felhasználókkal törődne, megszerezze a “bizalmukat” és gondolna a jövőre. Én egy ilyet is halottam valahol, de konkrét példát nem találtam rá: azaz halott játék eu-ban a gf miatt…

  7. Visszajelzés: 4.0 – A harmadik kaszt « Aion blog

  8. HI csatlakoznék a feljelentéshez, amihez a gameforge hozzá ér tönkre megy legalábbis sokat romlik egy pénzhajhász undok mocsok cég ! Tőbbéves tapasztalat segírtette elő hozzászólásom lásd pl :arrivals , csak a péztárca kiforgatásán jár az eszük a Gp ek ára is száguld felfele és nem hiszem ell hogy nem fér bele a költségvetésbe pár ember aki nem 1 év alatt fordítja le azt a pár mondatot..

  9. Most ha felnéztek láthatjátok hogy ismét megnőtt a játékosok száma: főleg telemachusban