Reklám: Otaku Forum (Anime/Manga)

Ez itt a reklám helye. Ezen dolgoztam pár hetet, gondoltam hátha itt akad valami hasonló érdeklődésű ember. Az nézzen fel ha gondolja.

 

Elindult az Otaku Forum! Egy új hírportál / fórum, ami igyekszik számotokra elhozni a legtöbb információt a külvilágból a lehető legszélesebb téma lefedésben. A fő profilunk az anime, manga és a japán. Nap mint nap új hírek várnak titeket, és ha unatkoznátok, ott egy jó kis fórum ahol garantáltan barátokat fogtok találni!

Tartalmunkat folyamatosan bővítjük, későbbiekben még több lehetőség válik elérhetővé számotokra, elsőként az AMV nézési lehetőséget valósítottuk meg, amik listája folyamatosan bővülni fog. A későbbiekben is Ti alakíthatjátok javaslataitokkal az oldalt, továbbá hamarosan egy nyereményjáték is kezdetét veszi, ahol egy értékes Megurine Luka figurát sorsolunk ki. Csatlakozz Te is!

Oldal URL: http://www.otakuforum.hu

Facebook elérhetőség: http://www.facebook.com/otakuforum.hu

7 responses to “Reklám: Otaku Forum (Anime/Manga)

  1. shankz.. szerezed az animet mangat japant? jeeee en is .D

  2. Tehát ez azt jelenti, hogy kész az oldal amivel dolgoztál és most többet fogsz postolni Ide ?

  3. írhatnál valami pontosat a téli eventről mert én nem értem pontosan volt olyan nap is már hogy nem kaptam ticketet