Közlemény

Mint láttátok mostanában nem túl sokat foglalkoztam a játékkal. Többek között azért is, mert már körülbelül 1,5 – 2 hónapja nem játszok vele.

Sajnos ez a játék teljes szabadidős foglalkozást igényel, vagy játszol vele alvásig minden nap, és akkor TOP leszel PvP-ben, vagy pedig mindig kullogsz a többi mögött, mert nincs időd gearesedni, pénzt szerezni.

Én igazából már elértem, amit akartam. Spataloson (duelezésekkel mérve) bekerültem a három legjobb chanter közé, a kezdetektől fogva valami ilyesmi volt a célom. Még úgy is, hogy kicsit ratyi a gearem.

Mostanában akadtak más elfoglaltságaim, ami miatt nem igazán tudok foglalkozni / játszani Aionnal, így gondolhatjátok, kedvem sincs annyira.

Én szerintem le is teszem a tollat, viszont szeretném, ha valaki tovább vinné a blogot.

 

Viszont szeretném, ha az illető aki a jövőben szerkeszti sokat foglalkozna a PvP oldalával a játéknak, hiszen nemzetünk ebben nem áll éppen a toppon és igazából itt kéne segíteni sokat és megnyomni a dolgot, hogy rettegjenek meg minket, ugye?🙂

 

Tehát aki jelentkezne, mindenképp hagyjon egy kommentet, beszélgetek vele, és ha úgy látom ért a játékhoz, akkor átadnám a stafétát. Persze néha néha ránézek az oldalra, hogy minden okés e.

 

Nincs igazából sok feltételem azon kívül, hogy nagyon legyen penge az illető és az angolja is legyen jó. Csak ennyi.

24 responses to “Közlemény

  1. akkor ez gyakorlatilag azt fogja jelenteni h nem is lesz aionos infó ill. patch fordítás?? ezzel az oldallal is az lett mint a variance-el.nagyon hiányozni fogsz főleg h. sokat kérdeztem tőled és nagyon sokat segítettél. nagyon köszönöm! :”)

  2. Köszi a kedves szavakat mindkettőtöktől, nem fogok én innen elmenni, továbbra is kommentelgetek, csak írni cikkeket már nincs nagyon kedvem.:/

    • értem köszönjük az eddigi munkád is… az is “valami”!🙂 am nem szeretek bucsuszkodni szal… de otakun meg irkalsz! szoktam nezegetni😀 probalom hirdetketni magyar animesek koreben🙂

  3. Én szívesen átvenném a blogot. Már kb. 3 éve játszon Aionnal, ezért elég jól ismerem. PvP ben nem vagyok a legjobb (a lassú gépemnek köszönhetően), viszont írhatnék elméleti dolgokról, hogy mások jobbak legyenek. Mindig informálva vagyok, hogy mi zajlik a koreai szervereken és szívesen megírnám. A legfrissebb patch noteokat is lefordítanám.

  4. Valaki ha kérhetem csinálna 1 magyar patch note-t a 3.5-röl!!!!!

    nekem és más játékostársamnak is még az orosz volt a kötelezö suliban és az angol terén eléggé gyéren állunk.

  5. Sziasztok. Mos töltöttem le az Aion-t és a leghalványabb fogalmam sincs hogy mit hogy kel és miért kel és merre kel. Valaki légyszi segítene? A skype neve crazyboy14141 .

  6. igen freetoplay Lightingangell 2 l betűvel asmo oldal

      • Craty a nevem …😀

        Am ha van skype-od akkor mond meg és felveszlek. ott egyszerűbb beszélgetni😀

  7. Sziasztok megtudná nekem valaki mondani hogy hogyan lehet a légio nevét megváltoztatni?????

  8. Ez a téli eventes fuffy crystal olyan jól adta hogy 2 para gs is esett belőle,már azt se tudom mihez kezdjek vele:-D

  9. ez az event hogy működik érdekelne s hogyan lehet szerezni vele gs-t mert nekem nem esett még soha vagy lehet hogy nem azt a 2 pontos tasit kellene kiszednem de a többi amit találtam skineket add vagy nem?

  10. a 2-es tasakot vedd ki és reménykedsz hogy esik valamilyen gs
    Egyébként van már valami fejlemény az oldallal?

  11. ennyire snki nem akarja átvenni az oldalt? kicsit pörgessük meg szerettem az oldalt ha volt valami új most meg abszolút kihalt lett. Annyit tudok még tenni hogy telemachuson spammelem magyarul a globalt hogy nézzenek fel ide hátha valaki írói tehetsége passzolna ide