Spatalos egyik legjobb assassinja

16 responses to “Spatalos egyik legjobb assassinja

  1. Egy biztos, nagyon jól játszik a srác. Sokan elyos oldalon ráfogják, hogy cheater, szó se róla néha csinál olyan dolgokat, hogy a hajam égnek áll. Pár másodperc alatt olyan gyorsan eldurrant 4-5 skillt, hogy azt esélytelen lereagálni.
    Mindenesetre jó azt látni, hogy a Last Stand ennyire erős lett, hogy már az ilyen PvP videókba is bekerülünk néha-néha🙂

    • Laucian nagyon ügyes. Majd duelezek vele újra hamarosan, 2.7 + 3.0-ban még sikerült többség győzelmet aratni felette, de azóta biztos sokat fejlődött (én is! XD).

      Amúgy a sors iróniája, hogy török?😛

  2. hát nem valami nagyszám.. ez az igazi szánalmas játék.. nemnagyon ölt meg templart, vagy gladikat… igazi szarházi szánalmas játékos.. undoritó az ilyen.. én magam is templar vagyok.. nem sok assa öl meg.. és attól hogy papír karaktereket, kisseb ranguakat megöl nem játszik jól🙂

    • Én is templár vagyok. Párszor már összefutottam vele, és mondhatom eléggé megizzasztott néha. Mondjuk amit furcsállok, hogy szinte az összes párharcunknál a nyavajás godstone döntött, néha az én részemre, néha az övére🙂 Amit nem értek, hogy két daggerrel, hogy a búbánatos fenébe lehet ekkora damage-e!

      • Daggernek van a legmagasabb crit multipliere, és attack speedje (könnyű a weaving) és PVP-ben sokkal életképesebb mint a kard (lévén h az attack ugye százalékos arányban gyengül a pvp def és natural pvp def miatt). Továbbá akkora crittet biztosít, hogy nem tudsz annyi strike resistet összegyűjteni h ne legyen capje rád.

  3. Látszik hogy nem Spataloson játszol, fogalmad nincs ki kicsoda a videón.
    Meg mitől lenne szánalmas?🙂 A hónap kommentje a tied, gratulálok.

  4. kezdtem egy templart szeretném megkérdezni hogy mennyire lesz életképes nagy szinten jelenleg 37 vagyok 30-as pvp szetben tehát ilyen szinten nem igazán van bajom vele kéöbbiekben is erős lesz? sokan azt mondták hogy a templar nem jó kis szinten pvp-re se nagyon most nekem nagyon úgy jött le hogy aki ezt mondta nem tudott játszani akk ez nagy szinten is így van vagy tényleg nem jó?

    • A templar 1v1-ben a második legerősebb kaszt az SM után. Groupos PvP-ben pedig nélkülözhetetlen a BG és 5k-s shield miatt.
      Nagy hátránya, hogy iszonyatosan ki kell gearelni, hogy élvezhető legyen. Jah, és még valami…nem kezdőknek való! Ha pedig mégis belevágnál, akkor ne add fel az első pár vereségnél…/valószínűleg jó sok lesz az elején/…én mikor 55-ös voltam megfordult a fejemben, hogy abbahagyom a templárt, de nem adtam fel🙂 Mára eljutottam oda, hogy azt mondhatom, a dueljeim alapján, hogy sikerült bekerülnöm a szerver /elyos oldalán/ top 5 legjobb templarja közé:)

    • Templar gecieros 60 on full gearbe szinte halhatatlan😀 es rohadt jo pvp re a legtobb templar ott bassza el hogy nemtudja hogyan kell hasznalni es jo idoben kombinalni a gs-t meg a shield et

    • Desimp. :DDDDDDDDDDDDDDDDDDD Akkora troll.😀 Róla mintáztam a mostani nevem, bestchantereu😀

  5. helo Hunnia kerdezd meg a Taul gyereket hogy csinalja. az Atomixon is cheateltek onnan jöttek ide

  6. Sziasztok én nem régóta aionozok a kommentekből már rájöttem hogy az sm és a templar elég izmos a pvp-ben és mivel én is alapból pvp-beállitottságú vagyok a választásom rangerre esett most 46-os tapasztaltabb játékosok mi a véleményetek a rangerről nagy szinten erős pvp-ben ha ki van fullozva?🙂

    • Ha ki van fullozva igen, most még átlagos PVP classnak mondanám, de 3.9-4.0-ban nagyon imba lesz.