Fress nyúz

-GameForge 3.9-et ígért egyből 3.7 helyett.

-NA-ban már a 4.0-át tesztelik a developerek.

-4.0-ban lesznek PVP attackot adó balic fegyverek (igen komolyak)

-Meglévő 60as extended fegyver 65össé lehet majd upgradeleni.

-Lesz egy speciális Ancient weapon széria igen magas damage-el és jó statokkal de csak +5ig enchantolható.

-3.9-ben az Arena Of Cooperation 3v3-á alakul.

-Enchantok becrittelhetnek és adhatnak +2 vagy +3 levelt is.

-Koreai lapokon látni lehet egy bizonyos “Advanced Healing Potiont” ami formájából adódóan AP potion lehet, és 6 debuffot vesz le (gondolom 4.0 content).

-Protectorate armor széria statjai 3.9-ben növelődnek.

17 responses to “Fress nyúz

  1. “GameForge 3.9-et ígért egyből 3.7 helyett”
    ejha. és mikorra?! – kérdezte félve.😀

  2. Tudsz írni vagy linkelni arról hogy mi lesz pontosan a 3.7 és 3.9 es patchekben ?:)
    Előre is köszönöm

    • Blackvelvet írta nem tudom már melyik topicba ahol kifejtette h ismét rossz patch nevezéseket használunk amúgy mert ez valami v(pár szám) patch és nem 3.7 / 3.9 csak mi hívjuk így.

  3. Bakker ez a poti ami 6 debuffot szed le ez tuti? Mert ha meg abyss poti is aminek fel ora a cdje az nagyon gebasz lesz, mondjuk smek ellen rafer a dolog, de a rangerek szopoagra kerulnek kemenyen, mert most jelenleg trappekkel sokmindenkit megolnek, de ezutan a puszta dps marad??:// remelem rohadt draga lesz h neerje meg akarmikor eltolni! Az enchant az faja ha igy lesz, es a coop arena is javul ugylatom, csak hat mikor…

    • Semmi mást nem tudunk még erről a potionről, a koreai Aion honlapján posztolták ki, egy leírással. Hogy mennyibe kerül, vagy mikor kerül a játékba, vagy be fog e kerülni egyáltalán, a fene tudja. Minden bizonnyal drága lesz, és lehet még közös cd-je is lesz a simával, nem tudhatjuk.

      Az a finyak vagy egyébként aki egy ideig spataloson volt asmo ranger aztán trasferált?

      • Cicimaca néven futottál akkoriban még, én megy egy 40-es vagy 50es twink voltam, relatíve új a szerveren. Azt hiszem a Dai Gurren klánban voltam. Mondtad h transzferálni fogsz.

  4. azaz😀 amugy eleve spatara is ugy transfereltem csak nem jottek be a szamitasok azt visszakoccoltam:)

    • Akkoriban elég gáz volt a spatalos, de most már jó kis hely. Van imbalance elyosok javára de nem gáz ha jó légiód van

      • Es most ezt az oldalt csapatod? jo kis oldal lehet rajta tajekozodni ujdonsagokrol stb…meg van hova irkalni legalabb:D Amugy miota van ez az oldal? Mert bar sosem kutakodtam aionos magyar oldal utan, de multkor tok veletlenul akadtam ra

      • Aha. Ritkán hébe hóba írkálok valamit a melóhelyemről de ennyi. Kb fél éve kezdtem asszem