4.0 új 60+os skillek a régi classoknak (új lvl10es skillek után még kutatok)

A lenti damage értékek fegyver nélkül értendők.

Gladiator

Lv 61 Body Strike (Skill book) :  90 ~ 94 fizikai sebzés + agró növelés. Body Combo utáni 3. skill. Body Combo -> Body Strike. 41 Mana, instant skill, 12 mp cd.

Lv 62 Magical Defense (Stigma) : 15 másodpercig a magic suppressionöd 300al növekszik, cserébe a magic resistance-ed csökken 100al. 110 mana, instant skill, 3 perc CD.

Lv 63 Parry Stance (Skill Book) : 10 másodpercig a parryd értéke 300al növekszik. 2. lépés a Ferocious strike után. Ferocious Strike -> Parry Stance. 55 mana, instant, 24mp cd.

Lv64 Dragon Nova (Skill Book) : 195 ~ 199  fizikai sebzés az ellenségre 7 méteren belül + extra 568 damage ha a célpont balaur.

Ankle Snare II (Stigma) : Mozgásképtelenné teszed az ellenséged 10 másodpercig. 69 mana, instant, 1 perc CD, a távolság fegyvertípustól függ.

Templar

Lv 61 Bloody Strike (Skill Book) : Feláldozod a HP-d egy részét, hogy sebzést okozz az ellenségre adott távolságon belül, ami függ attól, h extend vagy nem extend a fegyvered. 753-757 damage, balaur esetén extra 469. Háromszor használható combo skill. Shining Slash -> Bloody Strike. 418 életbe kerül, instant, 12 mp cd.

Lv 62 Sacrificing Touch (Stigma) : Feláldozol egy bizonyos mennyiségű HP-t, hogy feltöltsd szövetségesed életét 3000-el. Távolság fegyverfüggő. 3500 életbe kerül, instant, 1,5 perc CD.


Lv 63 Sword Over Shield (Skill Book) : Feláldozod az életed egy részét és csökkented a fizikai védelmedet 40%al, hogy 15 másodpercen keresztül ütésenként 438 extra sebzést vigyél be. 659 életbe kerül, instant 30 másodperc CD.

Lv 64 Rejuvenating Roar (Skill Book) : Feltölti a saját és 2 szövetségesed életét 8 méteren belül 1000-el. 1800 életbe kerül, instant, 1 perces CD.

Lv 65 Judgement Strike? (Stigma) : 1151 ~ 1155 sebzés. 174 mana, instant, 1 min CD

Lv 65 Threatening Howl (Skill Book) : 6 targetre agro növelés 8 méteren belül, fokozatosan, 15 másodpercig 2 másodpercesével. 290 mana, instant, 1,5 min CD.

Ranger

Lv 61 Screeching Strafe (Skill Book) : 366 ~ 370 sebzés a célpontra ami ezután sokkolt álapotba(?) kerül és kétszer lehet ezt használni. Távolsága fegyverfüggő. 54 mana, instant, 1,5 perc CD.

Lv 62 Quick Dash (Stigma) : 10 méterre elteleportál és minden lassítás / rootot levesz. 221 mana, instant, 3 min CD.

lv 63 Finishing Shot (Skill Book) : 1292 ~ 1296 sebzés. Távolság fegyverfüggő. Step 2 of a combo : Screeching Strafe -> Finishing Shot. 168 mana cost, instant cast with 1 minute cooldown.

Lv 64 Nova Trap (Skill Book) : Leraksz egy látható csapdát ami felrobban három másodperccel azután, hogy elhelyezted. Robbanáskor az ellenségeket hátralöki. 10 treepede berries-be kerül, instant, 1 perces CD.

Lv65 Storm Mine (Skill Book) : Egy AOE csapdát teszel a levegőbe, ami 1 percig él, és ha valaki a közelébe ér 10 méteren belül felrobban, lecsökkenti a repülés időt 15-tel, és 0,5 másodpercig stunt kap. Semmibe nm kerül, instant, 30 másodperc CD

Lv 65 Sealing Shot (Stigma) : 280 ~ 284 sebzés, 6 ~ 8 másodpercig a casting time 100%-kal növekszik + az attack speed csökken az ellenségen. A távolság fegyverfüggő. 202 mana, instant, 30 másodperc CD.

Assassin

lv 61 Back Slice (Skill Book) : 16 ~ 20 sebzés a célpontra, 465 extra ha hátulról méred rá. Surprise Attack -> Cheap Shot után jön. 83 mana, instant, 16 mp CD.

Lv 62 Escape Stance (Stigma) : Levesz minden lassítást / rootot, és 7 másodpercig nem vagy shockolható (KD / stun) 500as értékkel (kb 50%). 229 mana, instant, 3 perc CD.

Lv 63 Back Strike (Skill Book) : 90 ~ 94 sebzés a célpontra + 520 extra ha hátulról viszed be + mérgezés. Step 3 combo: Cheap Shot -> Back Strike. 113 mana, instant, 16 sec CD.

Lv 64 Instant Ambush (Skill Book) :  Ellenség háta mögé kerülsz és 111 ~ 115 damage-et viszel be rá + stun eséllyel. Step 2 combo: Dash Attack -> Instant Ambush. Nem kerül manába, instant, 40 sec.

Lv 65 Shadow Illusion (Skill Book) : Három másodpercig hideba kerülsz, lassulás nélkül. Csata közben használható, remove shock után. Remove Shock -> Shadow Illusion. 261 mana, instant, 3 perc CD.

Lv 65 Cheap Strike (Stigma) : Hideban használható skill, 1366 ~ 1370 a célpontra és instant stun. 203 mana, instant, 30 sec CD

Sorcerer

Lv 61 Flame Lance (Skill Book) : Feltöltődő skill. 860 tűz sebzés, távolság fegyverfüggő. 248 mana, 1.4 másodperc a maximum feltöltésig, 3 mp cd.

Lv 62 Cure Sleep (Stigma) : A célpontról leveszi az altatást. 640 mana, 1,5 min cd.

Lv 63 Multi-Barrier (Skill Book) : 5 másodpercig létrehozol egy pajzsot ami 449 damage-et blockol 100%osan. 5ször használható egy sorozatban. 329 mana, instant, 5 perc CD.

Lv 64 Delayed Explosion (Skill Book) : Késleltetett AOE sebzés, 8 ellenséget sebez,4-6 másodperccel később sebez, tűz sebzéssel. Fegyvertípustól függő távolság. 565 mana, 2 másodperc cast, 1,5 perc cd.

Lv 65 Draconic Inferno (Skill Book) 3505 tűz sebzés, + 1524 ha balaurra lövöd + knock back (nem tudom h ez csak balaurra-e). Távolság fegyverfüggő. 1279 mana , 4 másodperc cast time, 2 min CD.

Lv 65 Hypnosis (Stigma) : Feltöltődő skill. You put your target to sleep for 5 seconds as well as increasing all elemental resistance. The range varies on the weapon. 348 mana cost, 1.4 seconds to fully charge with 20 seconds cooldown.

Spiritmaster

Lv 61 Spirit Strike (Skill Book) : 1159 víz típusú mágikus sebzés + 686 ha balaur. 360 mana, 2,5 cast, 8 sec CD.

Lv 62 Nature’s Blessing (Stigma) : Minden mozgást korlátozó debuffot eltávolít és 10 másodpercig az ez ellen történő ellenállás 800-al megnövekszik.

Lv 63 Spirit Enhancement: Sprint (Skill Book) : 5 percig a spirit mozgás sebessége +20%, 205 mana, instant, 2 min CD.

Lv 64 Spiritual Curse (Skill Book) : 15 másodpercig csökkenti a célpont magic suppressionjét 200al. 264 mana, 1,5 cast, 1 perc CD.

Lv 65 Command: Spirit Explosion (Skill Book) : Felrobbantja a spiritedet, a sebzés függ a spirited típusától. 599 mana, 1 másodperc cast 3 perc CD.

Lv 65 Command: Defend (Stigma) : Parancs, ami azt mondja a spritinek, hogy védje az adott célpontot. A spirit 20 méteren belül megkísérli ezt, és egy pajzsot húz fel az illetőre ami minden sebzést elnyel 20 másodpercig. Nem kerül manába, 3 perc CD.

Chanter

Lv 61 Combo Strike (Skill Book) : 122 ~ 126 sebzés a földre vitt áldozatra, háromszor elnyomható. 138 mana, instant, 30 másodperc CD.

Lv 62 Sacrificing Swiftness (Stigma) : 25% sebességnövelés a célpontra ami 2500 életedbe kerül. Instant, 1,5 perc CD.

Lv 63 Splitting Strike (Skill Book) : 327 ~ 331 sebzés a célpontra, harmadik lépése a kombónak. Booming Strike -> Splitting Strike. 114 mana, instant, 6 másodperc CD.

Lv 64 Dimensional Escape (Skill Book) : Helyben teleport, ami emnity-t csökken. Egy későbbi patchben le is veszi a lassítást. 486 mana, instant, 3 perc CD.

Lv 65 Wind’s Blessings (Skill Book)(Ncsoft elmész a kurva anyádba, hogy ilyen skillt adsz 65ös szintre) : 10%-os repülés sebességnövekedés neked és minden társadnak. Nem kerül manába, instant, 10 másodperc CD.

Lv 65 Death Strike (Stigma) : Feltöltődő skill. 342 ~ 346 feltöltés után. 290 mana, 1,2 másodpec töltés, 30 sec CD.

Cleric

Lv 61 Fury of the Heavens (Skill Book) : 1443 életet feláldozol, hogy 1443 föld sebzést bevigyél. Instant / 1 perc CD.

Lv 62 Sprint (Stigma) : 10 másodpercig 30%-kal gyorsabban futsz, 6% manába kerül, instant, 3 perc CD.

Lv 63 Flash Heal (Skill Book) : 1480 életet feltöltesz, fegyverípustól függő távolságban, 166 mana, instant, 2 másodperc CD.

Lv 64 Heaven’s Blessings (Skill Book) : 8 másodpercig 25 méteren belül 2043al növeled a maximális életét a célpontodnak. 1016 mana, instant, 1 perc CD.

Lv 65 Healing Rays (Skill Book) : Feltöltődő skill. 25 méteren belül 728 élettel töltöd a party membereket. 357 mana, instant, 6 másodperc CD.

Lv 65 Thunderstruck (Stigma) : 1799 szél típusú sebzés a célpontra, 280 mana, 2 másodperc cast, 30 sec CD.

33 responses to “4.0 új 60+os skillek a régi classoknak (új lvl10es skillek után még kutatok)

  1. és mikor jön a 4.0? gondolom még sokára nem ? vagy tud valaki valami időpontot?

  2. értem😀 köszi!🙂 am sztm még ráér ,még nincs meg a pvp-s 60-as settem sem xD😀

  3. Ez a ranger teljesen kiakaszt hova már neki casting speeed csökkentő skill mikor így is random stunnol rosszabb mint az assa. Azért adják a templarnak is a dps-t na meg clernek a saját hp-s sebzése sm komolyan mondom semmi jót nem kap kivéve az a speed elleni debuff

    • SMnek nem kell semmilyen erősítés mert már így is magas gearen legyőzhetetlen. Ezt a devek is felismerték így kicsit visszafogottabb skilleket kapott. A BG szerű skille viszont abszolút nem tetszik.

      Rangert aláírom, kicsit túl lett most húzva, bár szerintem resistelhető / potolható lesz az a skillje. Csak úgy mint a numbing blow a chanternél.

      Templar DPS növelése teljesen felesleges volt, így is nagy már, a HP csökkentés meg parasztvakítás, mert nekik pár száz HP veszteség ilyen jó skillekért cserébe semmi, mikor 16k HP-val rohangálnak.

      Gladiátor ezúttal jó skilleket kapott, pusztán az aoe-ivel képes lesz már csapatokat wipeolni. Nem beszélve arról, hogy a greater stigma ágát összevonják egy stigmába. Erről még nem írtam.

      Sorci szokás szerint legyőzhetetlenül OP-vá tették azzal az új delayed aoe cucccal + nuke-kal (+magic boost lvl 65 ékszerek :/)

      Assassin korrekt erősítésen ment át, a legnagyobbat a chanter szopta, neki valóban adtak kettő teljesen haszontalan skillt. Na jó csak az egyik teljesen haszontalan. Ki a faszom használ flight gyorsítót amikor raging wind scroll maxra viszi a sebességet?

      Cleric fejlesztése korrekt, bár a jobb skilleit stigmára tették.

  4. Mien Szervert ajánlotok nekem?? Ahol Segitséget kapok magyaroktól (TIPPEK)??

  5. Ha elkezdem azt a servert Játszani kérdéseket thetek fel majd neked?
    Mert meg kezdo vagyok nemtudom mifán terem:/

  6. Amugy örülök hogy egyre többet posztolsz kb én is ezért játszok sm-mel mert kicsit magasabb a pingem így chanterrel nem volt olyan jó

  7. Nem tudom hogy kiraktad -e már ezt a vidit (pedig figyelem a blogod:D) de ha nem, sztem érdemes.

  8. Érdekes lesz a templar! HP csökkentős skillek…nagyon oda kell majd figyelni, hogy mikor nyomja el az ember és mikor ne…teljesen meg fog változni a PvP. Mondjuk, ha belegondolok a composit manastone-ok megoldhatják a problémát.

    Egy kérdés: Valahol olvastam, hogy a dome lure-t átalakítják, 200 dp-be fog kerülni egy behúzás…ez igaz, mert ha igen, akkor nagyon meg kell változtatnom a PvP stratégiámat?🙂
    Mindenesetre remélem, hogy kacsa a hír, vagy ha igaz, akkor az a dome lure az eredeti megtartásával kerül be a játékba.

    • Nincs forrás tehát valótlan. Ncosft sose javítja ki a hibáit, többek közt azt se, hogy a templarnak accuracy alapú doom lure-t adott. Pedig támogatnám az ötletet.

      Vagy inkább m acc alapúra tenném.

      • ÓÓÓ, hát akkor mi maradna a templaroknak a kiter kasztok ellen, ha a dome lure-t is lehetne resistelni?…semmi, teljesen kiszolgáltatott lenne. Bár mondjuk ez nézőpont kérdése, akinek templarja van, úgyis azt mondja, hogy nem OP a skill, aki meg nem templar, az úgyis az ellenkezőjét mondja.

        Én személy szerint csak annyit változtatnék a játékon, hogy a damage-es godstone-okat kivenném, vagy lekorlátoznám PvE-re, ha már alapból arra találták ki. Én abban nem látok semmi jót, ha egy pvp úgy dől el, hogy bejön mondjuk egy storm strike-ra egy 3760-as gs ezzel gyakorlatilag one shot-ot eredményezve nyer valaki…ehhez nem kell semmiféle tudás, és indokolatlanul unbalance. Valamint annyit, ha megütnek fear-ben, akkor jöjjek ki belőle….semmi más nem kéne, és akkor már lehetne azt mondani, hogy valamennyire balance-olt a játék.

        Jó-jó tudom….nincs balance-os játék, azt lehetetlen megcsinálni, de törekedni lehet rá, sajnos azt látom hogy a rizszabálók nem éppen ebbe az irányba mennek el.

      • Ha nem is kivenni a kihúzást, legalább az illusion chaint vegyék ki. Kibaszott idegesítő h nem lehet lelépni mert rámsprintel egy templar és kétszer visszahúz – 99%uk kb ennyiben ki is merül-

  9. egy kis javítás: doom lure és nem dome lure😀 Nem tudom miért úgy írtam:)

  10. én a clerictől venném el a healjét és minden rendben is lenne mert az nem állapot hogy ő kihealeli magát és így nyer

    • én nemvenném el! minden classnak megvan az erőssége, igy a clericnek a heal! márcsak azért sem mert én is cleric vagyok! ( anuhart szeron)

      • ez olyan mintha elvennéd a Sorcitól a sok nagy DPS-ét

  11. Én nem értem hogy hova kell néhány kasztot még jobban tápolni mint pl a templar vagy a cleric, oké hogy nincs balance de vicc hogy 1 ki gearelt cleric dps stigmába pve-be és pvp-e is jobb dps-t tud kitolni mint 1 sorci és hasznosabb is, lassan ott tart a játék hogy néhány kasztot 1-2 skill miatt visznek instába vagy pvp-re mert amúgy meg semmi haszna (chanter meg vicc hogy lvl 65re A többi kaszthoz képest milyen szutyok skillt kapot)

  12. nalam az lenne az elso hogy a rangertol vennem el a silence arrowot . eleg neki az altatas meg az idiota stunjai.

  13. Shankz rajtad mindig rohogog :
    ” Lv 65 Wind’s Blessings (Skill Book)(Ncsoft
    elmész a kurva anyádba, hogy ilyen skillt adsz2
    65ös szintre) : 10%-os repülés
    sebességnövekedés neked és minden társadnak.
    Nem kerül manába, instant, 10 másodperc CD.”
    ez pont jol jon majd eyebe ^^^))
    en csak azert vettem meg a top szarnyat mert jo statokat kulonben szarnek bele hogy meddig tudok repulni.
    ha az aiont megunjuk majd jon az
    ARCHEAGE

    • xD Hát ez sehol nem jön jól mert egy raging wind scrollal már maxra húzod a repülési sebességed :DD

  14. Adnának inkább valami + heal-t vagy valami támadosat 65-re ne ilyen szart😀

  15. 4.0 RÖHEJ!!! Most komolyan, mi a rákért kell egy fantasy játékba stukkeres meg golyószórós kaszt?!!! Persze az úszást meg a víz alatti dolgokat ejtették….

    • Gunner mágikus class lesz, úszást meg örülök h ejtették, mert valszeg hasonlóan szar és bugos lett volna mint a repülés közben harcolás

  16. Most néztem az orosz teszt servert… Hááát azért nem gyengén zavaró volt hogy a bárd 10-es szinten 1 alap skillel fullra gyógyította magát ami még a clericnek se megy, ráadásul gyorsabban is.
    A gunner hiába mágikus class, nekem egyszerűen nem illik bele a pisztoly meg a puska egy fantasy világba, de ez az én véleményem. Mindenesetre az új design meg a karakterkészítő egész pofás lett.
    Kérdés: Nincs valami társulás ami elkunyizná a szöveg file-okat, és lemagyarítaná? Tudom nagy mennyiség, de máshol is megteszik…