Különbség 44-66 és 250 körüli ping között

Végeztem egy kis tesztet, milyen érzetet ad alacsony pingen illetve magas pingen játszani. Ám a videón annyira nem látszik (leginkább ott vehető észre hányszor villan a skillbarom és nem történik semmi) de valósággal nagyon érezhető, negatív hátránnyal jár a ping. A videóntúl bátorkodtam még tovább tesztelni, és 250 körüli pingnél a fal melletti visszalaggolás, a “target too far away” sokkalta gyakoribb volt. Futás közben távolabbról tudták csapdosni a hátam és a jumpshot is nehezebb volt.

30 responses to “Különbség 44-66 és 250 körüli ping között

  1. Szerintem igazad van abban hogy van különbség.Ez videó alapján észrevehető de,hogy ezért nem jobb eu-n játszani az biztos . Oké kicsi a ping és szerintem enyi az eu javára semmit nem mutat fel.Sok a csaló semmi event nem bannolják ezeket nem létező GM-ek. NA viszont ezeket folyamatosan szűrik és bannolják is.Rengeteg fórum oldalt végig olvasok külföldit hogy ennyi meg annyi a ping és nem lehet játszani . De lehet meg kell szokni igaz ebben hátrányba van Na de minden másba jobb. Olvastam még hogy írja egy koreai srác neki 250-300 között van a pingje és ő assa. Mert hogy az nagyon ping függő de a top 20 ba benne van egyik szerveren,nehezebb,de ha megszokod minden kaszt játszató van akinek tényleg magas 800-1000 között az már szerintem borzasztó lehet a lényeg nekem 150-300 között van nagyon el vagyok vele és megy is pvp. Bár nem vagyok profi. Ezzel a hozzászólásommal csak arra gondoltam,ösztönzöm eu-n játszókat aki váltana nyugodtan menjen na és legyen ami szeretne .🙂

    • TOP 20-ba benne lenni AP ügyileg nem sok köze van a PvPhez 3.0 óta sajnos. Assassinként 250-300 pinggel pedig halál fia vagy (legpingfüggőbb class a rövid fegyvertáv / dps sebesség / weaving miatt).

      Sorci / SM / Clericként még talán el tudnám képzelni. Gameforggal vannak bajok, PvE játékosként lehet én is az NA-t választanám. De mivel hardcore PvP-snek vallom magam, ezért sajnos nincs más választásom.

      Ez az egyetlen dolog ami itt tartja a játékoskat, a ping.

  2. nekem a gold packel van bajom minden hónapban azon agyalni hogy meg kell venni egyátalán ott lehet farmoli jól vagy hogy van ez? és aki szereti pve is tudom hogy sok ott is a magyar de akkor is minden hónapba gp:/

    • Nem tudom, szerintem nem túl nagy a gold pack ára. Egy mai átlag keresethez képest szerintem tökre belefér.

  3. lenne egy két kérdésem a játékkal kapcs megadnád emailed vagy fbn kérdezhetek bocs az offért nem tudtam hova írni ezt az utolsót kérlek akkor töröld🙂

    • Van egy skype addressem, ahol felvehetsz, stalinbrand de más kommunikációs csatornát nem használok vagy privát

  4. Hát jó, nem tudom hogy milyen karaktert kezdjek chanterem volt eddig de vmi újat probálnék ki Gladi , temp és rangren gondolkozom. Temp bírja saját véleményem szerint a legjobban ezért tetszik de ő a tank és sok helyre nem tudom az utat ez fusztrál és kezdő tankokat a 60 as instába nem visznek. Gladi se rossz mert platet hord .és nem csak tanknak vihetik meg még az is baj vele ha van temp kb gladit nem is viszik mert az is plateset hord :S . De sok helyen olvasom hogy mage ellen semmit vagy nem sokat ér. ami megint csak zavar .Ranger jó dps de papír egy jó ideig. Meg lehet az is ping függő mint sin. Ez a 3ból nem tudom hogy melyik lenne jó . ez lenne a kérdésem🙂

    • PVP vagy PVE? Szerintem nem nagyon szoktak valakit instába nem vinni csak mert plate… Főleg ha légióval és nem randomokkal mész.

    • Temp iszonyat felszerelés igényes class. Ha pvp-ben és pve-ben is érvényesülni akarsz vele, az elején mindenképp légióval kell menni, hogy tűrjék a kuka felszerelést. Endgame 4 ruha, 1 ékszer, 3 fegyver, 3 pajzs kell neki (2 pve, 2 pvp felszerelés az ajánlott).
      PVE: 1 crit szett ízlés szerint 1h kard + pajzs vagy 2h kard, 1 MR felszerelés pajzs+kard 2250+-ra MR-rel kikövezve.
      PVP: 1 teljes pvp ruha critre kövelve minimál hp-val vagy accal szükség szerint és 1 másodlagos MR-rel kirakva.

      A pvp crites használható pve critesnek is, de ezek a ruhák már kopnak így mindíg kell rá költeni pénzt és/vagy AP-t

      Instába, ha temp nem tudja mit kell csinálni az úgyis kibukik (wipe, stb lesz belőlle). Ilyenkor egy idő után othagyják, vagy kirugják.

  5. Nincs légiom mind2 pvp /pve is lényeg hát ma akaratm menni sogorom gladiával hogy milyen egy bt de volt ott egy temp és azért mert én is rollolhatnék rá nem vittek.. lol sajnos lfgzek még de majd keresek légót de nem tudom a 3 közül mi legyek🙂

    • Gladi most szopás szerintem pvp ügyileg, templar meg sok idő felhúzni és tényleg nagyobb felelősség instázásnál. Ranger meg a mostani patchben túlságosan törékeny, de legalább instázni könnyű vele.

  6. akkor egyik se sm nem tetszik sorc se chanterem van pap se érdkeel vagy max pap de ha se gladi se temp se ranger nem marad semmi :S

  7. lol és addig mit csináljak szeretek aionozni gondoltam te mint profi tudsz segíteni de elfogytak a kasztok így😀

    • Minden classnak meg van az előnye és hátránya, szembetűnő unbalanced erősség minden class ellen csak a sorci + SM párosnak van.

  8. Amcsin ùgyis jönnek az ùj classok várd meg a gunnert

  9. miért akar mindenki az ujjal lenni az annyira jó lesz? Am. szerintem teli lesz vele a szerver mindenki kb az lesz😀

    • én tuti bard-ot csinálok vagy mi a neve szimpatikusabb mint a gunner az csak egy újabb ranger lesz

  10. Az lenne a kérdésem hogy akkor jobb eu ? és ha ki szeretném ott probálni magam meg a játékot akkor na clientel tudok játszani ? tudtok segiteni ?

    • Nem, az EU rosszabb, de földrajzi helyzetedből kifolyólag itt kell játszanod, ha nem akarsz magas latencyt. (ha meg nem zavar a ping akkor nem muszáj) Na clientet nem tudom, hogy kezeli a gameforge, anno az átállásnál ment azzal is, csak egy kicsit átalakította a gameforge launcher.

  11. és hogy tudok vele játszani ? regeltem ott de még1 x aion nem szeretném leszedni

    • Valahogy trükközd ki. Telepítési könyvtárnak válaszd ki az NA könyvtárát. Ez lenne a tippem.

  12. Valaki tud nekem segíteni melyik a legjobb Eu- szerver hol van a legtöbb magyar és érdemes e eun játszani egy kezdönek mmint elsö karakterem lenne eun, De nem tudom megvenni gp se eladni nem tudok semmit hogy tudom ezt kivitelezni egyedül?

    • Én nem értelek titeket! mindenki ki van bukva a gp-n! sokkal jobb volt az aion amíg havi fizetős volt! Azt meg senki ne mondja nekem hogy nincs 2500-3000 Ft-ja/ hó! Amikor azért már semmit nem kapsz! (kb.2db mozi jegy ára).
      Eu szerver melyik a legjobb?
      Nem tudjuk, mindenki csak arról a szeroról és oldalról tud mondani véleményt amelyiken játszik!
      Én kifejezetten rühelem a gladikat! és nem azért mert elviszik a geart.(..ha még csak azt vinnék el….). hanem mert idióták… ahhoz nem kell semmi tudás…azért választják egy csomóan…aoeznak összevissza…
      Nem szívesen viszek magammal gladit..mindig mikor meggondolnám magam …és adnék nekik egy esélyt… rájövök, nem kell erőltetni… nekem Tempem van, gladikkal csak rossz tapasztalatom van..egy jót nem tudok mondani a 3 év alatt…1-t se.

  13. Sziasztok , tudnátok ajánlani valami jó programot ping csökkentéshez ami tényleg be fog válni? A WT Fast Time stopperrel együtt is csak 1 hónapig volt jó , úgyhogy más kellene.