Na ki van a képen! :D

Mi ez az új makró ember😄

 

2 1

11 responses to “Na ki van a képen! :D

  1. Hogy halál esetén elkezd noobozni a karakter. Ezzel már én is találkoztam.😀

  2. Nem nem, én ismerem az illetőt. :DDDDD Csak kíváncsi vagyok tudja e, hogy ő van e a képen😄

  3. Jééé…az ott én vagyok :)…. Elég jól mutat ez a makró, asmo nézetből…asszem gyártok még egy párat xD

    Amúgy a makrót külön Bemposnak készítettem -mondjuk többes számban van,nem tudom miért, ez javításra szorul- múltkor még ő noob-ozott engem, amiért 3-4 fős csapatban “zergelünk”…de mit ad isten, nem nagyon találkozok vele mostanában úgy, hogy egyedül vagy duóban lenne🙂

    • Hoppá…most nézem…te már megint nevet változtattál?😀

      • miért változtattál nevet csak nem ninjáztál valamit és el kellett tűnni😀
        csak viccből mondtam

      • Shankz az a One Piece c. animéből jött, ígyhát hozzá is öltöztem. Nos az egy férfi karakter, és mivel átcsináltam női karakterre (lényegesen jobb animációk!) ezért úgy gondoltam többé ez a név nem illik hozzá. Meg különben sem annyira kreatív.🙂 Így hát most ez lett.

    • Ez inkább gáz. Noobozni akkor szokás ha vmi nagy arcút megölsz.. Már bocs… Amúgy egyből láttam Last Stand.. Ilyenkor sajnálom ,hogy nem asmom van a spatán.😀 Inkább szánalmas ,mint vicces.. Mondjuk az igaz ,hogy a spatalol asmok elkanászodtak.😀

  4. Hello mindenki, segítsetek pls el szeretném adni 1 éves templar karimat jó áron és nem tudom hol kellene hirdessem ezt. akit esetleg érdekelne kérem írjon és segítség:D még sosem adtam el accountot nem igazán vágom hogy megy ez…előre is köszönöm, jah és azért írtam ide mert látom itt vannak még aktív emberkék bocsiii

    • Facebook-on beírod, hogy AION Hungary és rögtön az első csoport, amit kidob egy facebook-os közösségi oldal, jelenleg inkább Spatalos szerverről vannak fent jó páran, de szeretnénk világuralomra törni és meghódítani az összes többi szervert is:)
      Ha nem akarsz kereséssel bajlódni itt egy link:

      https://www.facebook.com/groups/aionhungary