Igaz 2 napos hír de…

907903862Aion0118_www.kepfeltoltes.hu_

29 responses to “Igaz 2 napos hír de…

  1. Gratula hozzá:)

    Nekem eddig 9 killből egy Eternal orb esett össz-vissz :S

    • :DDD

      Ha még akarnék se tudnék. TH-ba nincs ninja, mindenki kap egy ládát és abban van a loot.🙂

  2. Eladó acc.

    60-as gladiator (spatalos ely oldal)
    full pvp és pve set (60as) fegyoval
    3.5milla AP
    7 alt kari ,5 master craft
    3 éves veteran extrák
    több száz manastone ,10 godstone
    rengeteg tárgy több száz millio kinah értékben
    Részletek e-mailben
    és
    6milliárd kinah (külön is)
    proba718@freemail.hu

  3. 6 milliárd kinah az szép hogy a fenébe lett annyid xD

  4. kinah hack/ bot vettél több ötletem nincs!😀 mert én ha craftolok éjjel nappal akkor se jön össze ennyi! 500 milláért szenvedek 1 hónapot …

    • Nekem valami 800 volt eddig a legtöbb. Craft most nem megy (armor) TF miatt már senki se vesz semmit se meg, vagy hülyének néznek és az anyag ár tizedéért akarja megvenni…
      Legutóbb is hülye gyerek azt hitte, hogy 58-as full chain settet általam beleölt anyaggal megcsinálom neki 22kk ért… Aztán mikor mondom okés akkor megcsinálom neki adja ide a 175kk-t és 1-2 nap múlva kapja vissza kész ruhát, nem értette miről beszélek (alapanyag+munkadíj).

      Estate procc ráta is vicc az a +5%🙂 Kb. meg se éreztem eddig, pedig az is 300kk-ban volt (+a heti fentartási díj, ami már semminek számit😀 )

      Az acc-ért adok egy sportszeletet max🙂

    • Nem… Csak loot rightsokat adtál el gondolom. Így nem nehéz a 6 milliárd kinah. Hozzáfűzném a többieknek ő még semmi Spatán vannak a legnagyobb pve királyok ,szerintem van akinek 10x ennyije van..

      • PVE engem csak a felszerelésig érdekelne, aztán mennék pvp-re, de sajna a megélhetéshez is kéne hajtani, amihez meg semmi kedvem. Naponta lenyomni egy ESO, BT, TF, TH kört meg rohadt időigényes, igaz pénz meg lenne.
        Most is rohadtul kezdem érzni, hogy le vagyok maradva. A GS-em csak 55-ös +10-es.😦 Hiába vagyok 60-as kondi 2-es ap ruhában , lenyomnak, mert nincs lóvé +15-re felfeccölni és kimenő dps is kevés már az előzőn kontent miatti GS miatt:/

        Most hétvégén is 2 napon át árultam szinte nonstopp az ethernal proccolt és sárga chain/plate ruhákat, de senkinek se kellettek😦

  5. Shankz!
    Mi van veled mostanában? Hiányolom az új posztokat🙂
    4.0-val kapcsolatban vannak új hírek?
    Továbbá érdekelnének infók a 4.0 új instáiról is, nem akarok még egyszer úgy járni, mint 3.5-el, túl későn reagáltam arra, hogy MR szett kell templárnak, aztán szenvedhettem utólag vele. Nem akarok semmit a véletlenre bízni:)

    Még egy kérdés…nyalós fegyverekkel kapcsolatban:
    Ugyebár ez a fegyver, amit jelenleg ki lehet ütni lvl 63-ig van szintezve, lehetett hallani olyanról, hogy ezt 4.0-ban lehet upgrade-elni, mi igaz ebből?
    Valamint, ha ne adj Isten egyszer akkora mákom lesz, hogy kiesik, érdemes betennem alá a mostani 60 abyss GS-emet? Nem AP pazarlás az, ha 4.0-ban úgyis upgrade lesz…ha egyáltalán lesz….?

    • Új poszt hamarosan jön, ugyanis közeledik a 3.9. Tudtommal semmi olyan újítás nem lesz, ami felkészülést igényel, azt leszámítva, hogy az őrök farmolása – hála a jó Istennek – kutya mód le lesz nerfelve, mert már herótom van attól, hogy noname pve retardok rohangálnak transzformként csak mert pveztek kicsit az őröknél olyan gearben amit közel se érdemeltek ki. Én kizárólag pvp / siege és ahhoz tartozó questekből szedtem össze az összes 60as abyss gearem, még a carebearek meg kitápolták mindezt egy hét alatt őrökből.

      Lesz egy új insta a silentra kanyonban, amiből AP esik, és hasonlóképpen a BT-hez, közös bejárattal fog rendelkezni, annyival megspékelve, hogy bizonyos időben elérhető csak, szóval hatalmas csatározások várhatóak, továbbá ismét lesz értelme a 2.0ás területek siege-einek.

      Arena of coop 2v2v2 helyett 3v3 lesz.

      Enchantok esélyt kapnak crittelére, így egy enchantolás alkalmával akár 2őt / 3at is ugorhat a szint, szóval ha türelmes vagy, várj az enchantolással.

      Az extend fegyvereket valóban lehet majd upgrade-elni 65ösre, alig észrevehető statváltozásokért cserébe, viszont valószínűnek tartom, hogy a combine, manastone és enchant el fog róla tűnni.

      Nagyjából ennyi

      • Ez az új insta érdekes lesz, legalábbis, ami a PvP részét illeti🙂 Már várom a sok QQ-t LFG-n, hogy a zúzmók vagy elyosok bekempelték xD

        Igen, sajnos mostanában elég sok olyan játékos került olyan gear-hez, amit alap járaton biztos nem tudott volna összeszedni, maximum nagy szenvedések árán. Jó…persze nem azt mondom, hogy én nem jártam át megölni egy-két őrt, de a szükség nagy úr…ha épp 20-30k ap kell egy itemhez, vagy ne adj isten 5-6 mithril medál, akkor naná, hogy átmegyek.
        Mondjuk én azok közé tartozom, akik lassan, de biztosan gearelődnek🙂 Megvan egy 60-as augos abyss GS és 4 part az augos szettből, de már alig várom, hogy végre meglegyen a full, hogy ne kelljen vele tovább szenvednem….aztán jöhet a QQ, mert nem tudom majd felenchantolni őket 10-re xD. Ezután lassacskán kiszedem az ékszer szettet, és elkezdek raktározni 4.0-ra, ki tudja, talán még a transzformot is kipróbálom. Már úgyis azt mondogatja mindenki a Last Standről, hogy kezd Transzformos légióvá válni…nem tudom, hogy ez jó-e vagy rossz, azt tudom, hogy párszor emlegették az LS-t ASMO siege-ek kapcsán /Bolcsi, Kiriana, Aylah, és újabban Diorre is ott szokott randalírozni/😀

      • szia! mi ez az őrös módszer? retard akarok lenni én is🙂 nem azért de nekem nagyon lassan jön az ap chanter létemre egyedül nem túl jó rohangálni és ANUHARTON 1-2 jóarc magyar van többi degenerált! és nincs is sok magyar akikkel mehetnék :S😦 az a nagy baj igazából h ha összefutok 1 vagy 2 emberrel elverném őket… de mégse… egyszerűen olyan kicsi dps-t viszek be nekik h mire megfektetném őket megjelenik vagy az asmo vagy az ely zerg és leölnek vagy leölik előlem és csöppen nekem belőlük 100-200 ap😦 nem tudom chanterrel mi lenne a jó megoldás azon kívül h órákat keresek 1 jó partyt h miután kész a questjük kilépjenek egyedül h oldjam meg mi a tanácsod? full pvp stigma ág ki van rakva úgy ahogy ezen az oldalon tanácsolva van úgy használom 60-as arénás gear telenyomva crittel és ma-val megszereztem 1 60-as abys fülest (Y) a büszkeségem😀 másik kibaszott niksit mindig elveszik előlem így esélyem sincs kulcsot szerezni😦 rohadt sorci odajön belever kettőt és kész már az övé is én meg már 5 perce ott ütöm baromi idegesítő😦 mérgembe már kezdtem egy sorcit most 50-es de nem szeretem! a chanterral szeretek játszani de így szinte lehetetlen egész nap tiába vagyok pvpzek meg megyek egy satrát ap-ért.. eso trioba nem kellek tehát nem visznek teljesen kilátástalannak érzem azt h a chanterrel valaha is összeszedek sok apt pve-zni nem voltam eddig hajlandó utáltam is de már annyira nem haladtam egyről a kettőre h muszáj volt vmit kezdeni de 2 hét után meg is untam az instázást pvpzni akarok! és nem úgy h mástól függök de ha egész nap ott vagyok akkor is nap végén 8-9k apval szállok ki és más castok 1-2 óra alatt összeszednek ennyit pl 1 sorci… valami jó tanács esetleg vagy beállok én is őröket farmolni😀 (am nem gondolom azt h balfasz vagyok mert az arénákat többnyire megnyerem minden kaszt ellen nyertem már)

      • Őrfarmolás chanterként nem fog egyedül menni, mások meg nem visznek magukkal. Tehát arról mondj le. Szerezz egy clericet, beszéljétek meg, hogy boostoljátok egymást ESO-ban, egyszer ő, egyszer te viszel minden AP-t az adott körben. Vegyél ESO CD scrollokat, így naponta 50-60k ap garantált. Mithril kicsit nehezebben jön, de a questek és siegeek hoznak rendesen. Én szóló / duó PVPben a chanteremmel egy nap alatt fix 100-120.000 AP-t össze PVPzek, csapattal közel 200 is szokott menni. Csak kevés az időm. Hát most mondanám, hogy állj be egy elit klánba, ahogy én tettem, de oda meg a követelmény nagy. Magyar klánokat kerüld, ha PVPzni szeretsz.

    • Én úgy ahogy van kivenném a transzformot az eye-ból. Nem való az oda. Egyetlen pozitív oldala a transzformnak, hogy aki valaha valamilyen szinten tudott játszani, utána meg már csak így PVP-zik, elfelejt PVPzni.

      • Én már csak funból transzozok megvan mindenem igazából csak pénz problémám van de utálok aethert szedni, valljuk be ki nem? Enchant, stb. már azon gondolkozok hogy kiveszem a gladim-nak az abyssos bowot, igazából az basz fel, hogy sokat bukok pvp-ben, meg rengeteg a noob perenton meg főleg!😦 Lehet át kéne már lassan térnem pve-re… csak mivel nincs pve ruhám így nagyon nem visznek sehova ezt is buziságnak tartom igazából így hogy szedjem ki a ruhákat fegyókat ?! nah mind1 12 éves logika link weap stb…

      • Nem ott elyos oldalon Nevarie a becses nevem, Gladiator! ^^

      • A franc, akkor csapkodnunk kell egymást🙂 Ugyan ezen a néven vagyok temp a Sötét Oldalról😛 (Zuzmo, Shedim Lord’s)
        Kéne 1 új GS, az 55-ös mostani már érezhtően elavult lesz😦 Barbi temppet se tudtam időben agyonverni, amikor már majdnem leverem, jött 1 +glad és lenyomtak közösen😦