Első igazi PvP videóm!

Ha tetszett pls dobjatok egy like-ot / kommentet!

 

Nézzétek 1080p-be!

 

16 responses to “Első igazi PvP videóm!

  1. Hello!Nagyon tetszik a videód, gondolkodtam, hogy énis elkezdek Aionozni mert maga a játék is megtetszett..Szóval a kérdésem az lenne, hogy melyik szerveren érdemes karit kezdeni?Melyiken van a legtöbb/legaktívabb magyar guild?:)

    • Nem rosz videó, de te mekkora makker vagy, hogy ennyi bénát fogtál ki😛

    • http://aioninfo.com/ itt megnezheted hogy melyik szeron vannak tobben
      ha tudsz angolul akkor inkabb menj kulfoldi legioba, a magyarok tobbsege ugysem tart ossze, folyamatosan bomlanak fel/mennek szet a magyar legiok tobbsege

  2. Nagyon tetszik a video,jó aláfestő zenékkel és egy nagy adag skillel:)

  3. WUDii/Daelmon -nak üzenem Gyere Aion NA kahrun szeró asmo oldal Nightmare HUN-t keressed tudok segíteni jó kis légió összetartó aktív segítőkész. . várunk🙂

    Neked meg grat. a vidihez nagyon jó lett .:) szívesen néznék még ha lenne így tovább🙂

  4. Jo a videod more, de Malachitnak azert kicsit igaza van..:D
    Off: itt kerdezem meg mert hat hol mashol:D tud-e vki arrol vmit, h 4.0-ban az uj craftolhato balaur itemekhez ugyanazok a craft itemek kellenek majd(firm balaur baszasok), mint a mostaniakhoz? Mert az 500as craft alapjan ami kell majd hozzajuk erre tippelek, de jo lenne elore tudni mert nagyot akarok kaszalni ebbol ha ez veletleul igy lenne:P

  5. milyen orakban pvp-zel? mert Tele-n 1v1 az Eyeba szinte lehetetlen a zergek miatt,

    • En ezt ugy szoktam orvosolni, h transformban megyek, es en vagyok az egyszemelyes zerg:DD amugy kora reggel telen is neha lehet talalni 1v1et, bar nem suru jelenseg az tuti

  6. szép videó! egy kérdésem lenne, nekem is chanterem van, lvl 47.még kicsi..:D de nagyon haragszom rá mert pvpben egy szar..egyszerűen nemtudja megvédeni magát, kicsiket üt. hozzáteszem nem ma kezdtem. de a tied viszont nagyon ügyes, a rangerekkel jól el bánsz, nekem azok a halálaim.. mit javasolsz, h lehet a chanterem jobb pvps? illetve szted melyik a legjobb pvps class?

    • 47es pve gearben nem is lesz jobb. Ha elérted a 60as szintet, és valami normális rendes PVP gearben van, akkor lesz jó. 47esen semelyik class se jó ha nincs gearelve.

      • hmmm áhá. tehát akkor a ruházaton sok múlik. rendben. rankos vagyok még, nem igazán fektettem még be az abysspontjaimat pvps ruhákra.de majd siegézek többet és gyűjtögetem. köszi akkor a választ, mostmár nem bántam meg a chantert:D

  7. Én egyetlen dolgot szeretnék kérdezni🙂 hogy le tudnád írni a Chenter kövezését meg hogy milyen szerón tolod :)?

  8. iggen engem is a chantered gearelése érdekelne manastone stb… másik kérdésem nem ide tartozik de egy ideje már foglalkoztat ha bejön eus szervereken a 4.0 akkor ap wipe lesz?

    • Chanterem gearje a videó leírásában.🙂 4.0-ánál nem lesz wipe, olyan csak a privát szervereken fordulhat elő.

      • rendben köszi a gyors válaszod további jó játékot. akkor gyüjtögetem az apt 4.0-ra uhh még egy kérdés hallottam h majd az arcon commander cuccokat fel lehet upgradelni majd a 4.0-ás pvp cuccra ez vonatkozik az ékszerekre is vagy csak a ruhára?