Craftelj okosan!

Ha egy átváltoztató kaját eszel, ami pl. Mookie-vá alakít, ahogy a videón is szerepelek, nincs minden egyes legyártott potion / kaja után “örülés” animáció, így akár megfelezheted a craftelésre szánt időt!

 

10 responses to “Craftelj okosan!

  1. Szia! Kicsit (vagy nagyon) offtopic lesz, de azt szeretném kérdezni, hogy melyik angol nyelvű szerveren érdemes kezdeni egy karaktert most az európai szerverek közül? Az induláskor megvettem a játékot, veteran account vagyok most, és szeretnék játszani valamilyen healer classal (valószínűleg Cleric), de egy aktív szervert keresnék. Régen Spataloson voltam, az aktív még?

    • Spataloson vannak a legkevesebben. Én ott vagyok, PvP szempontjából aránylag jó hely, PvEről nem nagyon tudok nyilatkozni, nálam craftelésben és TH-ban kimerül. Minden szerveren emberek játszanak, kétlem, hogy túl nagy különbség lenne köztük.

  2. Nagyon köszönöm a gyors választ!🙂 Van esetleg valamilyen Aion közösségi site, amit mindenképpen érdemes követni, jó leírásokkal, tippekkel, cikkekel, hírekkel, stb. (no persze a Tiéden kívül!)? Ha Aionról szeretnél olvasgatni, Te mit szoktál nézni?

  3. Ez a trükk már béta óta ismert🙂 Igaz én nem használtam, mivel beraktam a 10-20k+ ércet olvasztani és elmentem bulizni, mozizni, egyebet csinálni és másnapra kész is volt az alapanyag, majd megint beraktam a kiszámolt mennyiséget mondjuk kis páncéldarabból sé otthagytam párórára🙂

    • Nemkicsit!

      Amúgy Augusztusra ígérik a 4.0-át. de egyből szeptembert is hallottam már…

      • Balubacsi. Én anuharton tolom nem akora az élet mint régen de azért vannak még páran, ha gondolod gyere oda keres meg és segítek a fejlődésben Norbertoo néven találsz meg

  4. Sziasztok ez is kicsit off lessz, de nem tudom már hol kéne megkérdezni, hogy Perenton nem akad elyos oldalon valami magyar közösség?🙂

  5. Ely oldalt nem tudom. Asmo oldalon ugyan ezen a néven megtalálsz még patch-ig. Utánna váltok bárdra🙂 Az oldal meg totál hulla 3 hónapja nincs 1 új post se…